Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2020 roku

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326499471, 6499400 , fax. 326 499 402
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326499471, 6499400, fax. 326 499 402
    REGON: 53076100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2020 roku, w tym w szczególności: a) przygotowanie oraz wymiana ziemi pod obsadę kwiatów na rabatach, w wazach, w skrzynkach, w donicach oraz na kwietnikach, b) obsada roślinami kwietnikowymi, wszystkie sadzonki wykorzystane do nasadzeń powinny być zdrowe, z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym oraz z właściwą dla danego gatunku wielkością i wysokością, c) pielęgnacja nasadzonych roślin oraz istniejących roślin wieloletnich z wymianą kory, plewieniem, podlewaniem, itp. pracami oraz uzupełnieniem brakujących roślin, d) zabezpieczenie krzewów, bylin i ziół na okres zimowy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym zestawieniu prac – przedmiarze robót wg załącznika nr 7 oraz w zestawieniu rabat z zieleńcami – załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Poszczególne rodzaje prac objęte niniejszym zamówieniem będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb. Zamawiający określi je każdorazowo w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości bądź częstotliwości wykonywania zamawianych usług, rezygnacji z niektórych zaplanowanych prac, zwiększenia zakresu niektórych usług kosztem ograniczenia innych. W przypadku mniejszej ilości usług niż szacowane w przedmiarze robót Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu gatunków nasadzeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane usługi wynoszącej 6 miesięcy na rośliny rabatowe i 1 rok na rabaty, liczonej od dnia dokonania odbioru danego zlecenia, o którym mowa w pkt 3. 7. Dane wyjściowe i pomocnicze: 1) Zestawienie prac – przedmiar robót – Zał. nr 7 2) Zestawienie rabat z zieleńcami – Zał. nr 8 8. Warunki płatności: Zamawiający zapłaci Wykonawcy każdorazowo wynagrodzenie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w dołączonej do oferty kalkulacji cenowej, zgodnie z faktycznie wykonaną ilością prac potwierdzoną przez Zamawiającego w protokole zdawczo-odbiorczym. Płatność będzie następowała odrębnie za każde zlecenie, na podstawie faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 1. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne pod kierownictwem Wykonawcy, tj. czynności określone w Rozdziale III pkt 1 niniejszej specyfikacji. 2) Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3 do SIWZ. 5) Kalkulacja cenowa sporządzona w oparciu o załączone zestawienie prac – przedmiar robót. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3) i 4) (wg załącznika 2 i 3 do SIWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach