Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą ciągnika komunalnego wraz z pługiem odśnieżnym i rozsiewaczem soli dla Działu Utrzymania Czystości

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą ciągnika komunalnego wraz z pługiem odśnieżnym i rozsiewaczem soli dla Działu Utrzymania Czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem zimowym, tj. z jednym rozsiewaczem soli/piasku oraz z jednym pługiem odśnieżnym (zestaw), o parametrach technicznych wskazanych w Załączniku:: „Specyfikacja techniczna”, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 3. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 3.1 Zestaw winien posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po zakupie, tj.: • instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, • Certyfikat CE, • książkę gwarancyjną w języku polskim, • książkę serwisową w języku polskim, • katalog części zamiennych w języku polskim, • świadectwo homologacji, • komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, • inne specjalistyczne dokumenty niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia, w tym kartę gwarancyjna w języku polskim. 3.2 Wykonawca udzieli gwarancja na oferowany ciągnik: minimum 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu odbioru zestawu. 3.3 Zestaw winien spełniać polskie wymagania, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475), w zakresie jakim ww. przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 3.4 W dniu dostawy będzie kompletny i gotowy do eksploatacji. 3.5. Ciągnik jest kompatybilny z rozsiewaczem soli i piasku oraz z pługiem odśnieżnym. 3.6 Zestaw winien być wolny od wszelkich wad. 3.7 Wykonawca przeszkoli minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w dniu i w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia. 3.8. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji (12 miesięcy), liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji będzie świadczony: w miejscu postoju zestawu: 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa 9 lub w punkcie serwisowym wskazanym przez Wykonawcę. 3.9 W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym Wykonawca będzie ponosić koszty transportu przedmiotu zamówienia do i z punktu serwisowego. 3.10. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, rozumiany jako: - dotarcie serwisu na miejsce do Zamawiającego i przystąpienie Wykonawcy do czynności naprawczych lub innych czynności mieszczących się w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego lub - przystąpienie do transportu zestawu celem podstawienia go do miejsca serwisowania, wskazanego przez Wykonawcę wynosi max. 3 dni, liczone od dnia następnego po dniu zgłoszenia wady/usterki przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach