Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Skoczów, z podziałem na 2 części: Część 1: Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej, Część 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak - Szatkowskiej

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 72182522000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Skoczów, z podziałem na 2 części: Część 1: Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej, Część 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak - Szatkowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Gminie Skoczów, z podziałem na 2 części: Część 1: Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej, Część 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak – Szatkowskiej. 2. CZĘŚĆ 1: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, sieci gazowej i sieci elektroenergetycznej, przebudową jezdni drogi wewnętrznej w zakresie budowy chodnika, opaski i miejsc postojowych, przebudową ul. Menniczej w zakresie przebudowy jezdni, remontu chodników i opasek (bezpieczników), przebudową ul. Polnej w zakresie przebudowy jezdni i chodników, remontu chodników i opasek (bezpieczników), przebudową ul. Szkolnej w zakresie przebudowy jezdni, remontu chodników i opasek (bezpieczników) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” , zgodnie z dokumentacją projektową: 1) projektem budowlanym „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” (branża: drogowa, sanitarna: sieć gazowa, wodociągowa ,elektroenergetyczna), opracowanmy od października 2018r. do marca 2019r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 517 z dnia 12.04.2019 r., 2) przedmiarami robót, 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych., które stanowią załącznik do SIWZ. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, sieci gazowej i sieci elektroenergetycznej, przebudową jezdni, budową chodnika, opaski i miejsc postojowych, remontem chodników i opasek (bezpieczników) na następujących odcinkach: 1) A – B ul. Szkolna od ul. Mickiewicza do ul. Menniczej -133,70 m, 2) B – C ul. Szkolna od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej - 67,37 m, 3) D – E ul. Polna od ul. Mickiewicza do ul. Menniczej - 138,52 m, 4) F – G ul. Mennicza od ul. Szkolnej do parku im. E. Biszorskiego – 72,28m, 5) H – I ul. Mennicza odcinek do ul. Ustrońskiej - 69,57 m, 6) Szerokość jezdni - 3,00 - 5,00 m, 7) Ilość miejsc postojowych - 8 szt, 8) Wymiary miejsc postojowych - 2,5 x 5,0 m. 2.3. Przewidywany zakres robót: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni, 2) roboty ziemne, 3) zabezpieczenie infrastruktury, 4) rozbiórka sieci kanalizacji deszczowej, 5) rozbiórka sieci wodociągowej 6) rozbiórka sieci gazowej 7) rozbiórka sieci elektroenergetycznej napowietrznej, 8) rozbiórka sieci elektroenergetycznej kablowej, 9) rozbiórka słupa elektroenergetycznego, 10) budowa sieci kanalizacji deszczowej, 11) budowa wpustów jezdnych i czołowo-bocznych wraz z przykanalikami, 12) budowa studni kanalizacji deszczowej, 13) przebudowa sieci wodociągowej, 14) przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej, 15) przebudowa słupów elektroenergetycznych 16) przebudowa sieci elektroenergetycznej kablowej, 17) przebudowa sieci gazowej, 18) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, opasek (bezpieczników), zjazdów, miejsc postojowych, 19) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, opasek (bezpieczników), zjazdów, miejsc postojowych, 20) wykonanie warstwy podbudowy, 21) wykonanie docelowej organizacji ruchu, 22) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Dróg Samorządowych. 23) Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniem planu sytuacyjnego i planu nawierzchni dla zadania inwestycyjnego „Przebudowa ul. Polnej i ul. Szkolnej na odcinku od ul. Menniczej do ul. Ustrońskiej” znak B-NR.5183.767.2018.PK z dnia 02.11.2018 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze leżącym na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Skoczowa wpisanego do rejestru zabytków pod pozycją nr A-389/81. 2.4. Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie zatwierdzonej listy, o której mowa w art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych. 3. CZĘŚĆ 2: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z wymianą sieci kanalizacji deszczowej, budową sieci wodociągowej, remontem sieci gazowej; przebudową jezdni drogi, remontem chodników, przebudową skrzyżowań z drogami gminnymi, przebudową zjazdów indywidualnych i publicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Zofii Kossak - Szatkowskiej”, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) projektem budowlanym „Przebudowa wraz z remontem drogi gminnej ul. Kossak – Szatkowskiej w Skoczowie, opracowanym w marcu 2019r. do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.04.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 2) projektem budowlanym „Remont drogi gminnej ul. Groszówka w Skoczowie”, opracowany w czerwcu 2019r. do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 08.07.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 3) projektem budowlanym „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Kossak – Szatkowskiej, ul. Żebroka, ul. Wspólna, ul. Groszówka w Skoczowie, opracowanym w maju 2019r., do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.09.2019 r., nie wniosło sprzeciwu, 4) przedmiarami robót, 5) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. 3.2. Zakres I zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej; przebudową sieci wodociągowej; zabezpieczenie sieci podziemnych rurami ochronnymi, przebudową jezdni, remont chodników, utwardzenie poboczy przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych na odcinku od skrzyżowania ul. Kossak - Szatkowskiej z ul. Objazdowej do skrzyżowania z ul. Jana Żebroka: 1) długość odcinka przeznaczonego do przebudowy - 958,51 m, 2) Szerokość jezdni - 5,50 m, 3) Pobocza utwardzone kruszywem kamiennym- 2 x 0,75 m, 4) Szerokość remontowanego chodnika dla pieszych - 1,50m, 5) Klasa drogi – L, 6) Kategoria ruchu - KR3, 7) Sieć kanalizacji deszczowej od Ø315 do Ø 500 - 1231,00m. 3.3. Zakres II zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej; przebudową sieci wodociągowej; zabezpieczenie sieci podziemnych rurami ochronnymi, przebudową jezdni, remont chodników, utwardzenie poboczy przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych ul. Groszówka na odcinku od skrzyżowania z ul. Kossak - Szatkowskiej do Al. Jana Pawła II: 1) długość odcinka przeznaczonego do przebudowy - 70,17 m, 2) Szerokość jezdni - 3,50 m, 3) Szerokość jezdni wraz z mijanką - 5,00 m, 4) Pobocza utwardzone kruszywem kamiennym - 2 x 0,75 m, 5) Klasa drogi – D, 6) Kategoria ruchu - KR2, 7) Sieć kanalizacji deszczowej Ø 400 -21,50 m. 3.4. Przewidywany zakres robót: 1) Przebudowa jezdni poprzez ujednolicenie szerokości do 5,50 m + poszerzenia na łukach, 2) Wykonanie nowej konstrukcji oraz nawierzchni jezdni, 3) Wykonanie poboczy z kruszywa po obu stronach jezdni szer. 2x0,75m, 4) Wykonanie nowych krawężników drogowych wzdłuż całego odcinka drogi, 5) Remont istniejących chodników poprzez wymianę ich konstrukcji oraz nawierzchni, 6) Przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, 7) Wymiana istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wraz z wymianą studni oraz studni rewizyjnych, 8) Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, 9) Remont placu na skrzyżowaniu ulic Zofii Kossak – Szatkowskiej z ulicą Wspólną, 10) Wykonanie progu zwalniającego jako elementu ograniczającego prędkość oraz poprawiającego bezpieczeństwo, 11) Montaż oprawy oświetleniowej doświetlającej przejście dla pieszych, 12) Zabezpieczenie sieci kolidujących z projektowaną inwestycją, 13) Montaż urządzenia sygnalizacyjnego do wskazywania prędkości rzeczywistej zasilanego solarnie, 14) wykonanie docelowej organizacji ruchu, 15) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Dróg Samorządowych – dotyczy zakresu I. 3.5. Prace budowlane będą prowadzone na odcinku drogi zlokalizowanej w całości w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej „B”. Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Bielsku – Białej uzgodnił pozytywnie planowane przedsięwzięcie pismem znak B-AR.5183.11.2019.JM z dnia 14.02.2019r. 3.6. Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie zatwierdzonej listy, o której mowa w art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych – dotyczy zakresu I. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wraz z całym materiałem zawartym w dokumentacji projektowej, siwz, STWOiR oraz przedmiarach robót. 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zawartych w dokumentacji projektowej i SIWZ niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót) na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach