Przetargi.pl
Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 322 716 340
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 322 716 340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni zgodnie z poniższym wykazem: CZĘŚĆ 1 A. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy), - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy). - kosiarka bijakowa z koszem, szerokość robocza 1,6 m – 1 sztuka (przez okres 7 miesięcy w czasie trwania umowy). B. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez okres pierwszych 3 miesięcy trwania umowy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - możliwość pracy z kosiarką bijakową z koszem, - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. UWAGA! Dodatkowo Zamawiający może zlecić wykonywanie dostaw dla ciągnika określonego w pkt. B (prawo opcji) w ilości 9 miesięcy w przypadku gdy Zamawiający nie wyposaży się w środki trwałe tego rodzaju w inny sposób. Dostawy dodatkowe ujęte w prawie opcji będą obejmować: Ciągnik rolniczy 1 sztuka (dodatkowo 9 miesięcy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - możliwość pracy z kosiarką bijakową z koszem, - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. (przez okres 2 miesięcy w czasie trwania umowy), - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. (przez okres 2 miesięcy w czasie trwania umowy). Kosiarka bijakowa z koszem, szerokość robocza 1,6 m – 1 sztuka (przez okres 7 miesięcy w czasie trwania umowy). Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. CZĘŚĆ 2 Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy) - 4 cylindrowy silnik o mocy 35 KM, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - joystick do ładowacza i pługu, - TUR przedni ładowacz z łyżką zamykaną hydraulicznie (przez okres 12 miesięcy w czasie trwania umowy). - możliwość pracy z przystawką zawieszonej na tylnym TUZ, - pług łamany, hydrauliczny na przednim TUZ o szerokości 150 cm i posypywarką o masie całkowitej do 200 kg zawieszoną na tylnym TUZ (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy), - opony przystosowane na trawę. Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) oddania przedmiotu umowy w dobrym stanie technicznym i jednocześnie oświadczy, że nie są mu znane żadne ukryte wady techniczne przedmiotu umowy, które mogłyby wpłynąć na jego pracę. Stan techniczny przedmiotu umowy zostanie stwierdzony protokołem przekazania i odbioru sporządzonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w dniu przekazania i zostanie poparty dokumentacją zdjęciową. b) pokrywania kosztów napraw, a także do ubezpieczenia przedmiotu dzierżawy oraz dokonywania przeglądów technicznych wymaganych prawem, c) pokrywania w pełnej wysokości kosztów wymiany części i materiałów zużywających się w toku prawidłowej eksploatacji. 3. Koszty i ryzyko związane transportem przedmiotu umowy od Wykonawcy do miejsca użytkowania oraz od miejsca użytkowania do siedziby Wykonawcy po zakończonym okresie używania obciążają Zamawiającego. 4. Pojazdy muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym" (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 110, ze zmianami). 5. Protokolarne przekazanie, a następnie odbiór sprzętu odbędzie się w Zabrzu przy ul. Handlowej 6. 6. Wraz z wydaniem przedmiotu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy, służące do korzystania ze sprzętu. Wykonawca wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane ze sprzętem, w szczególności dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem w okresie trwania umowy oraz kartę pojazdu, DTR. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca poda numery rejestracyjne pojazdów, nr silnika, lub seryjne, aktualny przebieg i ilość motogodzin. 8. Zamawiający po podpisaniu umowy zapozna się ze stanem technicznym, parametrami i wyposażeniem sprzętu oraz dokona próbnego rozruchu w terenie niezwłocznie, nie później niż do 5 dni od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego sprzętu lub niezgodności faktycznych parametrów lub wyposażenia z wymaganiami określonymi w pkt. III. 1 SIWZ i złożonej przez Wykonawcę ofercie – Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub w części objętej wadą przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone w formie pisemnej w terminie 3 dni roboczych od powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia. 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyłączną własność Wykonawcy, być wolny od wad prawnych, nie może stanowić również przedmiotu zabezpieczenia oraz nie może toczyć się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest oferowany sprzęt. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają Zamawiającemu umowę spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach