Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych

Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-436 Górki Wielkie, Ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 92 78 , fax. 33 853 99 53
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
    Ul. Szkolna 1 1
    43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie
    tel. 33 853 92 78, fax. 33 853 99 53
    REGON: 07229688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgorki.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 11części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2 Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6 Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3 Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9 Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3 Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6 Część VII Zamówienia - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3 Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0 Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6 Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV 15.98.00.00-1 Część XI Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. CPV 15.81.00.00-9 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ). 10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie; 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspgorki.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach