Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6952863 , fax. 695-28-62
- Data zamieszczenia: 2011-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
ul. Wiejska 10 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6952863, fax. 695-28-62 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego systemu wizyjnego do wizualizacji wielkoformatowej dla Kancelarii Prezydenta RP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego systemu wizyjnego (zwanego dalej sprzętem) do wizualizacji wielkoformatowej (zarówno komputerowej jak i wideo) dla Kancelarii Prezydenta. 2. Dodatkowo w ramach wynagrodzenia przewidzianego umową Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego do 3(trzy)-krotnego przygotowania i uruchomienia sprzętu w związku z koniecznością zapewnienia w przyszłości oprawy wizyjnej wydarzeń odbywających się u Zamawiającego i przeszkolić w tym zakresie przedstawicieli Zamawiającego. O terminach wydarzeń wymagających oprawy wizyjnej z użyciem dostarczonego sprzętu Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z co najmniej 2(dwu)-dniowym wyprzedzeniem. 3. Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi: a) być fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2011 roku; b) być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na jego bezawaryjne funkcjonowanie; c) zostać oznaczony nalepkami pozwalającymi zidentyfikować wykonawcę (rozumiany jako dostawca sprzętu); d) być oznakowany numerem seryjnym i kodem kreskowym na sprzęcie oraz opakowaniu. 5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz podzespołów, posiadających numery seryjne w dwóch postaciach: a) wykazu sprzętu z numerami seryjnymi, b) arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy. 6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego sprzętu nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 50 kompletów zestawów komputerowych oraz 54 zestawów głośnikowych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
Dodano: 2015-06-24 - REALIZACJA PROJEKTU E-SPOŁECZEŃSTWO ŁOCHOWA
Dodano: 2013-12-04 - REALIZACJA PROJEKTU E-SPOŁECZEŃSTWO ŁOCHOWA
Dodano: 2013-09-04 - Dostawa, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego zewnętrznego systemu do wizualizacji wielkoformatowej na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP.
Dodano: 2013-07-30 - obsługa kopiarko-drukarek należących do NCK
Dodano: 2012-02-08 - Zakup sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Halinowie
Dodano: 2012-01-30 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą
Dodano: 2010-11-10 - Szp.Pow.ZP-28/2010 Zakup sprzętu komputerowego dla potrzbe Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2010-11-10 - Szp.Pow.ZP.20/2010 Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2010-08-10 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Dodano: 2010-04-12