Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg
- Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
- Data zamieszczenia: 2012-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
ul. Senatorska 2 2
42-445 Szczekociny, woj. śląskie
tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
REGON: 15139873500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa zamówienia: Zakup wraz dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - matematyka 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ - część 1. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 2 - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - zajęcia matematyczno - przyrodnicze 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ - część 2. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5.Wymagania stawiane Wykonawcom - dotyczy wszystkich części zamówienia: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny; - Wykonawca za wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady, licząc od daty odebrania przedmiotu zamówienia. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi; - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; - Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. - Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie. 6.Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt nie zamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno -wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. 7.Mając na uwadze zachwianie równego dostępu do zamówienia proszę w trybie art. 38 ust. 1 ustawy zgłaszać w trybie zapytania propozycje rozszerzające zmiany w opisach środków dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. Propozycja nie może dotyczyć zmiany całkowitej opisanego środka dydaktycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu audiowizualnego na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA FANTOMÓW STOMATOLOGICZNYCH - RZP/PN/41/16
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wraz z montażem pracowni językowych w ramach projektu Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych w szkołach Miasta Tychy
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn.Gimnazjalista jest w SzOKu Dwa zadania
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. WIEDZA TWOIM SUKCESEM
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Dodano: 2014-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Young in Europe
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania, książek i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pn: EUROSZKOŁA - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-09