Przetargi.pl
Zakup używanego autobusu po naprawie głównej/odbudowie.

Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-320 Żychlin, ul. Norberta Barlickiego 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 285 28 16 , fax. 24 285 26 66
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Norberta Barlickiego 15 15
    99-320 Żychlin, woj. łódzkie
    tel. 24 285 28 16, fax. 24 285 26 66
    REGON: 10109010800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego autobusu po naprawie głównej/odbudowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 1 sztuki autobusu po odbudowie dla komunikacji miejskiej, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Żychlinie, woj. łódzkie, powiat kutnowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Liczba miejsc siedzących nie mniej niż 27, miejsc stojących nie mniej niż 32. 2. Liczba wejść - 2 szt. otwierane pneumatycznie - układ 2-2-0. 3. Wymiary autobusu: - długość min. 9 310 mm - max 10 800 mm, - wysokość min. 2 900 mm - max 3 300 mm, - szerokość min. 2 400 mm - max 2 500 mm, - silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem o mocy od 150-190 kM, - spalanie max 26 l/100 km, - rok produkcji - nie starszy niż 2000 rok. 4. Manualna skrzynia biegów. 5. Autobus po odbudowie musi posiadać komplet dokumentów do rejestracji oraz aktualną polisę OC, nie może być przedmiotem zastawu i musi być wolny od jakichkolwiek innych obciążeń oraz nie może być eksploatowany po odbudowie. Stan formalno-prawny- w pełni udokumentowane legalne pochodzenie. 6. Autobus po odbudowie musi mieć: naprawioną część szkieltową nadwozia, wymienione elementy skorodowane, nową konstrukcję stelażu podłogi, wykonane piaskowanie szkieletu i ramy , wymienione zużyte elementy podłóg, wnętrza na elementy wykonane z wodoodpornej sklejki, wykładzinę antypoślizgową w czarnym kolorze, bądź kolorze szarym. 7. W odbudowie ramy pojazdu muszą być wymienione elementy podłużnic głównych i wzmacniajacych, poprzeczki zawieszenia, elementy wewnętrzne wzmacniające podłużnice główne. Należy je zabezpieczyć antykorozyjnie. 8. Muszą być wymienione elementy: nadkola, komór akumulatora i ogrzewania. Ponadto zamawiany autobus powinien obejmować: 9. Montaż poszyć zewnętrznych szkieletu nadwozia wykonanych z blachy obustronnie ocynkowanej. 10. Montaż ścian: przedniej i tylnej z tworzyw sztucznych. 11. Naprawę dachu oraz wywietrzników dachowych. Zabezpieczenie antykorozyjne dachu. 12. Montaż błotników, zderzaków z tworzywa sztucznego. 13.Naprawę drzwi z wymianą poszyć zewnętrznych wykonanych z blachy obustronnie ocynkowanej. 14. Wykonać stopnie wejściowe z blachy aluminiowej żebrowanej o grubości min. 3 mm. 15. Montaż deski rozdzielczej nowego typu i siedzeń plastikowych. 16. Naprawę wszystkich pokryw (klap) zewnetrznych z blachy aluminiowej. 17.Wymianę wewnętrznych poszyć na nowe: boków, drzwi. 18. Naprawę wiązki elektrycznej (główna wiązka podwoziowa) oraz pozostałych wiązek elektrycznych i zamontować oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne. 19. Wygłuszenie i ocieplenie nadwozia płytami styropianu. 20.Montaż rur układu ogrzewania we wnetrzu autobusu. 21.Montaż zespołów po naprawie głównej i sprawnych technicznie: manualnej skrzyni biegów, silnika, tylnego mostu, osi przedniej wraz z elementami zawieszenia i układu kierowniczego, przekładni kierowniczej ze wspomaganiem. 22. Naprawiony i sprawny mechanizm zmiany biegów i drążków sterowania. 23. Zamontowany ogranicznik predkości w przypadku prędkości max. większej niż 100 km/godz. wg świadectwa homologacji. 24. Kompleksowe zabezpieczenie antykorozyjne autobusu. 25. Zregenerowane nagrzewnice. 26. Nprawiony układ ogrzewania. 27. Dokonany przegląd i regeneracja instalacji pneumatycznej. 28. Dokonany przegląd i regeneracja instalacji paliwowej. 29. Zregenerowane okna boczne, wymienione koło kierownicze. 30. Zamontowane nowe listwy zewnętrzne. Należy: 31. Wyposażyć autobus w nowe koła bezdętkowe - 7 szt., ramki do tablic- przewóz dzieci, zamontować na przodzie pojazdu za przednią szybą (wewnątrz), z tyłu pojazdu za tylną szybą ( wewnątrz), akumulatory, fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, gaśnice 2 szt. min. 2 kg. Jedna zamontowana w bezpośrednim dostepie dla kierowcy. 32. Zamontować sterownik i kasownik elektroniczny oraz tachograf z ważną legalizacją. 33. Sprawdzić szczelnośc pojazdu. Zamawiający wymaga: 1. Autobus musi być sprawdzony diagnostycznie po naprawie- należy przedłożyć Zamawiajacemu zaświadczenie z przeglądu diagnostycznego dokonanego po naprawie, w dacie odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Serwis gwarancyjny Wykonawca wykona w placówce serwisowej znajdujacej się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego bądź w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wykonania badania stanu technicznego pojazdu w stacji diagnostycznej wskazanej przez Zamawiającego. Powyższe zostanie potwierdzone obustronnie podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołem odbioru. Zamawiajacy zastrzega sobie również prawo przeprowadzenia na swój koszt ekspertyzy przez rzeczoznawcę. Pozytywna opinia rzeczoznawcy warunkuje dokonanie zakupu. 3. Autobus musi być polakierowany lakierami akrylowymi według RAL- wg wskazań Zamawiającego. 4. Na wykonane prace Zamawiający wymaga: - minimum 36 miesięcy gwarancji na perforację nadwozia, - minimum 24 miesiące gwarancji na lakier, - minimum 12 miesięcy gwarancji na cały pojazd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rocznik
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach