Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa autobusu; IZP-3410/2/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa autobusu turystycznego o liczbie miejsc 19+1, rok produkcji 2010 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 dostawy autobusów o liczbie miejsc 19+1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały zrealizowane należycie. 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. Udzielą gwarancji na co najmniej 2 lata na pojazd bez limitu kilometrów oraz na 12 lat na perforację nadwozia bez limitu kilometrów; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zgodnie z warunkiem określonym w pkt 7,2 SIWZ, wg wzoru załącznika - wykaz zrealizowanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa autobusów miejskich klasy MIDI dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli
Dodano: 2013-12-20 - Zakup używanego autobusu po naprawie głównej/odbudowie.
Dodano: 2013-07-24 - Dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży na terenie gminy Domaniewice
Dodano: 2013-04-22 - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu przeznaczonego do dowożenia uczniów do placówek oświatowych Gminy Nowe Ostrowy.
Dodano: 2013-04-09 - Zakup używanego autobusu po naprawie głównej/odbudowie
Dodano: 2013-04-02 - Zakup autobusu po odbudowie na dowożenie uczniów do szkół
Dodano: 2013-02-05 - Zakup autobusu po odbudowie na dowożenie uczniów do szkół
Dodano: 2012-11-23 - przetarg nieograniczony na dostawę używanych mini-autobusów do transportu zbiorowego w komunikacji miejskiej
Dodano: 2010-04-20 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczony na dostawę dwóch autobusów używanych sprawnych techniczne przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodano: 2009-06-16