Przetargi.pl
ZAKUP USŁUGI ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW INTEGRACYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. STANISŁAWA STASZICA W MIŃSKU MAZOWIECKIM W RAMACH PROJEKTU pn.: GOTOWI DO ZMIAN - młodzież szkolna na lokalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 758 34 15, 0 25 758 38 39 , fax. 0 25 758 34 15 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica
    ul. Budowlana 4 4
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 758 34 15, 0 25 758 38 39, fax. 0 25 758 34 15 wew. 23
    REGON: 00077126900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckumm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP USŁUGI ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW INTEGRACYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. STANISŁAWA STASZICA W MIŃSKU MAZOWIECKIM W RAMACH PROJEKTU pn.: GOTOWI DO ZMIAN - młodzież szkolna na lokalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP USŁUGI ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA 100 BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH WRAZ Z 5 OPIEKUNAMI (Z KADRY PROJEKTU) UCZESTNICZĄCYCH W WARSZTATACH INTEGRACYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. STANISŁAWA STASZICA W MIŃSKU MAZOWIECKIM W RAMACH PROJEKTU pn.: GOTOWI DO ZMIAN - młodzież szkolna na lokalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Niezbędne uwarunkowania dotyczące obiektu hotelowego: - zamówienie realizowane w jednym miejscu, - obiekt stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków, - położenie obiektu hotelowego w odległości nie większej niż 50 km od Olsztyna, - standard hotelu nie mniejszy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169). Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie zakwaterowania: 1) nocleg obejmuje 1 dobę hotelową dla max. 105 osób; zakwaterowanie od godz. 10.00 pierwszego dnia, do godz. 15.00 drugiego dnia; w pokojach 3 os.,2 os. oraz 1osobowych, ogrzewanych, z TV i łazienką wyposażoną w: umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii*** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r.Nr 22 poz. 169); z zapewnieniem miejsca parkingowego dla co najmniej 2 autobusów. 2) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości osób, o których mowa w pkt 1. Wówczas rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Liczba uczestników, która będzie wiążąca do wyliczenia należności za usługę zakwaterowania i wyżywienia zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji zamówienia z możliwością skrócenia tego terminu za zgodą obu stron. 2. Zapewnienie wyżywienia dla osób korzystających z noclegu: 1) w pierwszym dniu pobytu: - obiad w formie ciepłego bufetu (stół szwedzki), trzydaniowy: zupa, danie główne, (do wyboru: ziemniaki/ryż/kasza/makaron oraz danie mięsne/wegetariańskie /rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok, - kolacja w formie posiłku grillowego (dania mięsne i/lub wegetariańskie/rybne oraz pieczywo, kawa, herbata, soki, woda); 2) w drugim dniu pobytu: - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego (pieczywo, wędliny, parówki, jajka, woda, soki, herbata, kawa), - obiad w formie ciepłego bufetu, trzydaniowy: zupa, danie główne (do wyboru: ziemniaki/ryż/kasza/makaron oraz danie mięsne/wegetariańskie /rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, soki. 3) Zapewnienie powierzchni rekreacyjnej, - ośrodek hotelowy dysponuje powierzchnią rekreacyjną przy obiekcie, umożliwiającą przeprowadzenie aktywnych warsztatów integracyjnych dla 100 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckumm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach