Przetargi.pl
Zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja gospodatki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 24 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. Zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b. Świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM – sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; c. Dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb i zaleceń Zamawiającego, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; d. Konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; e. Przeglądów okresowych Systemu – w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu – nie rzadziej niż raz na miesiąc; f. Mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) – wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; g. Aktualizacji danych w aplikacji Telbaza dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiany stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi; h. Lokalizacji i usuwania awarii; i. Naprawy i wymiany uszkodzonych elementów (w ramach miesięcznego wynagrodzenia); j. Zapewnienia części zamiennych, transportu oraz ich wymiany (w ramach miesięcznego wynagrodzenia); k. Dokonywania konfiguracji wszelkich podzespołów systemu; l. Asysty podczas podłączania nowych komponentów systemu lub ich zmiany oraz podczas zmian konfiguracji współpracy z sieciami operatorskimi; m. Udzielania porad technicznych dla administratorów systemu w zakresie administracji systemem, bezpieczeństwa systemu, tworzenia raportów, uzyskiwania informacji o pracy systemu, możliwości rozbudowy oraz współpracy z innymi systemami. Pomoc ta powinna być dostępna zarówno telefonicznie jak i mailowo, a w przypadku bardziej złożonych zagadnień świadczona w lokalizacjach Zamawiającego. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. 4. Usługi wsparcia technicznego będą realizowane na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Warunkach SLA, zaoferowanych w Ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ i będących podstawą do uzupełnienia Załącznika nr 4 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie Zakupowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach