Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia systemu provisioningu telefonii IP TiM firmy Aspiria Informations Technologies - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia systemu provisioningu telefonii IP TiM firmy Aspiria Informations Technologies - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik do SIWZ. b) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. e) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14