Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 536 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07-104 Stoczek, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
    ul. Kosowska 5
    07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
    REGON: 71158214400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stoczek.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 536 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 536 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu – 536 000,00 złotych, 2) Wykonawca uruchomi kredyt i pozostawi do dyspozycji zamawiającego od chwili podpisania umowy do 31.12.2020 roku na podstawie wniosków zamawiającego. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystanej całości kredytu. 3) Planowane daty uruchomienia kredytu: - 29.05.2020 r. w kwocie 100 000,00 zł, - 30.09.2020 r. w kwocie 200 000,00 zł, - 15.12.2020 r. w kwocie 236 000,00 zł, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz ilości i wysokości uruchamianych transz kredytowych (w/w termin został przyjęty tylko do wyliczenia ceny oferty), 4) Okres spłaty kredytu – 14 lat, 5) Okres karencji w spłacie – do 31.12.2022, 6) Ilość rat kredytu – 168, 7) Wysokość rat kredytu (bez odsetek): - 167 rat po 3 200,00 złotych, - 1 rata w wysokości 1 600,00 złotych, 8) Waluta kredytu – PL, 9) Odsetki zmienne oparte na WIBORZE jednomiesięcznym, 10) Spłaty rat kapitałowych w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, 11) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne będą miesięcznie najpóźniej w ostatnim dniu następnego miesiąca z zastrzeżeniem, że odsetki za ostatni miesiąc okresu kredytowania płatne są w dniu całkowitej spłaty kredytu, 12) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel In blanco z deklaracją wekslową, 13) Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość sfinansowania wydatków wcześniej poniesionych, b) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, c) możliwość nie wykorzystania całej części kredytu, d) możliwość zmiany wysokości poszczególnych rat kredytu w trakcie obowiązywania umowy, 14) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty, a nie do końca umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, a w szczególności posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy; 2) wyliczenie kosztów kredytu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 6) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach