Gmina Błędów ogłasza przetarg
- Adres: 05-620 Błędów, Sadurkowska 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486680656
- Data zamieszczenia: 2024-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Błędów
Sadurkowska 13
05-620 Błędów, woj. mazowieckie
tel. 486680656
REGON: 670223528 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na na spłatę wcześniej zaciagniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek2. Planowany termin uzyskania:a) Pierwszej transzy kredytu w wysokości 199.474,65 to: 28 marca 2024 (lub pierwszy możliwy termin po podpisaniu umowy)b) Druga transza w wysokości 199.474,65 - 27 czerwca 2024c) Trzecia transza w wysokości 199.474,65 – 26 września 2024d) Czwarta transza w wysokosci 199.474,65 – 26 grudnia 20243. Karencja w spłacie rat kapitału do 30.03.20264. Przewidywany termin spłaty kredytu - od 31 marca 2026 do 31.12.2035 w czterech ratach w roku tj. 30 marzec, 30 czerwiec, 31 wrzesień, 31 grudzień. 5. Spłata kredytu w 40 ratach tj. : 39 rat x 19947,47 zł i jedna rata (ostatnia) w wysokości 19.947,27 zł 6. Odsetki płatne w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Ostatnia rata odsetek płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.8. Spłata kredytu może nastąpić przed terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych9. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w szczególności z tytułu niepełnego wykorzystania dostępnego limitu kredytowego.10. Forma zabezpieczenia kredytu – weksel Inblanco wraz z deklaracją wekslową11. Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu12. Zamawiający nie posiada wiedzy co do stóp procentowych oraz stawek wibor, w związku z powyższym nie narzuca stawek okresów i terminów. Od oferenta w ofercie cenowej oczekuje wyliczeń i propozycji oraz podania kosztu całkowitego obsługi kredytu.13. Pozostałe warunki zostały przedstawione w istotnych warunkach jakie winny się znaleźć w umowie, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji.14. Odsetki płatne w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Ostatnia rata odsetek płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 15. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.16. Spłata kredytu może nastąpić przed terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych17. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w szczególności z tytułu niepełnego wykorzystania dostępnego limitu kredytowego.18. Forma zabezpieczenia kredytu – weksel Inblanco wraz z deklaracją wekslową19. Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu20. Zamawiający nie posiada wiedzy co do stóp procentowych oraz stawek wibor, w związku z powyższym nie narzuca stawek okresów i terminów. Od oferenta w ofercie cenowej oczekuje wyliczeń i propozycji oraz podania kosztu całkowitego obsługi kredytu.21. Pozostałe warunki zostały przedstawione w istotnych warunkach jakie winny się znaleźć w umowie, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie banku lub instytucji kredytowej.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:a) doświadczenie wykonawcy: Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że udzielił co najmniej jeden kredyt owartości min. 400 000,00 zł.Uwaga:a)Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi stanowiące podstawę wykazaniadoświadczenia;Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Udzielenie Gminie Glinojeck kredytu długoterminowego”
Dodano: 2024-02-13 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3.219.961,24 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.383.691,28 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 836.269,96 zł
Dodano: 2024-01-11 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 670 000,00 zł - Nr ref. GKI 271.20.2023
Dodano: 2024-01-03 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 550 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN dla Gminy Wieniawa
Dodano: 2023-12-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-07 - „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
Dodano: 2023-11-15 - Udzielenie kredytu obrotowego na rachunku bankowym bieżącym w wysokości 2 000 000,00 zł dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-31 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 250 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jabłonna Lacka na 2023 rok”
Dodano: 2023-10-25