Przetargi.pl
udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych

Gmina Błędów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, Sadurkowska 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486680656
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błędów
    Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 486680656
    REGON: 670223528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na na spłatę wcześniej zaciagniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek2. Planowany termin uzyskania:a) Pierwszej transzy kredytu w wysokości 199.474,65 to: 28 marca 2024 (lub pierwszy możliwy termin po podpisaniu umowy)b) Druga transza w wysokości 199.474,65 - 27 czerwca 2024c) Trzecia transza w wysokości 199.474,65 – 26 września 2024d) Czwarta transza w wysokosci 199.474,65 – 26 grudnia 20243. Karencja w spłacie rat kapitału do 30.03.20264. Przewidywany termin spłaty kredytu - od 31 marca 2026 do 31.12.2035 w czterech ratach w roku tj. 30 marzec, 30 czerwiec, 31 wrzesień, 31 grudzień. 5. Spłata kredytu w 40 ratach tj. : 39 rat x 19947,47 zł i jedna rata (ostatnia) w wysokości 19.947,27 zł 6. Odsetki płatne w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Ostatnia rata odsetek płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.8. Spłata kredytu może nastąpić przed terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych9. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w szczególności z tytułu niepełnego wykorzystania dostępnego limitu kredytowego.10. Forma zabezpieczenia kredytu – weksel Inblanco wraz z deklaracją wekslową11. Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu12. Zamawiający nie posiada wiedzy co do stóp procentowych oraz stawek wibor, w związku z powyższym nie narzuca stawek okresów i terminów. Od oferenta w ofercie cenowej oczekuje wyliczeń i propozycji oraz podania kosztu całkowitego obsługi kredytu.13. Pozostałe warunki zostały przedstawione w istotnych warunkach jakie winny się znaleźć w umowie, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji.14. Odsetki płatne w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Ostatnia rata odsetek płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 15. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.16. Spłata kredytu może nastąpić przed terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych17. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w szczególności z tytułu niepełnego wykorzystania dostępnego limitu kredytowego.18. Forma zabezpieczenia kredytu – weksel Inblanco wraz z deklaracją wekslową19. Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu20. Zamawiający nie posiada wiedzy co do stóp procentowych oraz stawek wibor, w związku z powyższym nie narzuca stawek okresów i terminów. Od oferenta w ofercie cenowej oczekuje wyliczeń i propozycji oraz podania kosztu całkowitego obsługi kredytu.21. Pozostałe warunki zostały przedstawione w istotnych warunkach jakie winny się znaleźć w umowie, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie banku lub instytucji kredytowej.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:a) doświadczenie wykonawcy: Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że udzielił co najmniej jeden kredyt owartości min. 400 000,00 zł.Uwaga:a)Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi stanowiące podstawę wykazaniadoświadczenia;Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach