Polska Akademia Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-901 Warszawa, Plac Defilad 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk
Plac Defilad 1
00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000325713 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części:1) Część 1 Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego - dotyczy serwisów z opcją.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest przedłużenie gwarancji, wsparcia technicznego, możliwość aktualizacji oprogramowania dla urządzeń typu UTM, AP, monitorujących ruch www, urządzeń służących do zapisywania zdarzeń i raportowania używanych przez Zamawiającego oraz subskrypcji najnowszej wersji wzorców zasad bezpieczeństwa w zakresie antywirus, antyspam, anti-malware, IPS, URL, DNS, Web&video filtering, dla urządzeń typu UTM, do dnia 14.03.2025 r. i odnowienie licencji oraz wsparcia dla 200 licencji FortiClient do dnia 14.03.2025 r.a) FortiGate 60F – 26 szt.Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia obowiązuje do 14.03.2024b) FortiManager -VM — 1 szt. (FortiCare : 1-110 devices)Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2024 r.)c) FortiAnalyzer 300F – 1szt.Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2024 r.)d) FortiAP 223E – 54 szt.Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2024 r.)e) FortiAP 223E – 4 szt.Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia upływa 01.11.2024 r.)f) FortiAP 224E – 3 szt.Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia – brak serwisów)g) FortiClient EMS – FortiClient Fabric Agent with Endpoint Protection – 200 szt.(users)Zakres wsparcia produktu do 14.03.2025 r.(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2024 r.)Dostawa powyższych produktów w terminie maksymalnie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Prawo opcji:Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zakupu przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego, możliwość aktualizacji oprogramowania dla urządzeń typu UTM wykorzystywanych przez Zamawiającego oraz subskrypcji najnowszej wersji wzorców zasad bezpieczeństwa w zakresie antywirus, antyspam, anti-malware, IPS, URL, DNS, Web&video filtering, dla urządzeń typu UTM na 60 dni kalendarzowych.FortiGate 1500D – 2 szt.(bieżący termin wsparcia obowiązuje do 14.03.2024)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3a do SWZ.2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane ze wsparciem przy rozwiązywaniu problemów technicznych powinny być wykonywane przez co najmniej 1 osobę, realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, obejmujące wsparcie internetowe, czatowe i telefoniczne. Świadczenie pomocy również w zakresie rozwiązywania problemów z produktami i konfiguracją.Zakres czynności został podany w § 11 ust. 1 projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) - Załącznik 4a do SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części:2) Część 2 Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania wraz z wymianą urządzeń posiadanych przez Zamawiającego - dotyczy serwisu z wymianą.Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie pakietu licencji obejmującego: gwarancję, wsparcie techniczne, możliwość aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy wraz z wymianą urządzeń (trade up) FortiGate 1500D (2 szt.) o numerach seryjnych: FG1K5DT919800198; FG1K5DT919800821 na urządzenia FortiGate 901G(2 szt.). Termin wsparcia produktu FortiGate 1500D upływa 14.03.2024 r.Dostawa urządzeń FortiGate 901G nastąpi w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane ze wsparciem przy rozwiązywaniu problemów technicznych powinny być wykonywane przez co najmniej 1 osobę, realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, obejmujące wsparcie internetowe, czatowe i telefoniczne. Świadczenie pomocy również w zakresie rozwiązywania problemów z produktami i konfiguracją.Zakres czynności został podany w § 11 ust. 1 projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) - Załącznik 4b do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego platformy do wykrywania i zarządzania podatnościami i ryzykiem teleinformatycznym w okresie 36 miesięcy.
Dodano: 2023-06-19