Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania – 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 1 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania w formie pakietu usługi IBM; dla Części 2 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania w formie pakietu usług Kaseya; dla Części 3 – Zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania, realizowanego w formie pakietu usług Lenovo i Juniper. 1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 1) minimum 36 miesięcy – dla macierzy IBM (Część 1); 2) minimum 12 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 2); 3) minimum 36 miesięcy – dla serwerów Lenovo i Juniper (Część 3). 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załącznik nr 3a, 3b i 3c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3); b) Wzór umowy z załącznikami – załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-2 – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04