Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 262 57 77 , fax. 22 262 52 74; 262 52 70
- Data zamieszczenia: 2016-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-030 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 262 57 77, fax. 22 262 52 74; 262 52 70
REGON: 14067464900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: a) wsparcia dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego licencji CMS Tridion; (Wykaz załącznik nr 3 Umowy); b) wsparcia technicznego związanego z usuwaniem usterek, błędów w funkcjonowaniu oprogramowania CMS Tridion i funkcjonalności serwisu www.knf.gov.pl; c) konsultacji technicznych związanym z modyfikacjami serwisu (CMS+strona www.knf.gov.pl) w ilości maksymalnej 500 roboczogodzin w trakcie trwania umowy. Wszelkie wymienione w niniejszym dokumencie nazwy własne produktów, producentów lub technologii dotyczą rozwiązań będących w posiadaniu Zamawiającego. Warunki świadczenia usług. Usługa wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji będzie świadczona zgodnie z ogólnymi zasadami producenta oprogramowania. Standardowe wsparcie producenta obejmuje minimum: -wsparcie dla licencji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, każdego dnia w roku wliczając w to okresy świąt lub przerw ustawowo wolnych od pracy, -dostęp do nowych wersji oprogramowania firmy SDL Tridion w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji i udoskonaleń do wersji bieżących (prawo do instalowania nowych edycji produktów, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) - bez dodatkowych opłat licencyjnych; -dostęp do wsparcia przez stronę internetową producenta licencji, obejmującą nieograniczoną liczbę zgłoszeń wsparcia, Warunki wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne będzie świadczone na następujących zasadach: - zapewnienie dostępności usługi 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu; - pomoc interakcyjną (online) w zakresie eksploatacji oprogramowania; - wsparcie inżyniera w miejscu instalacji oprogramowania w usuwaniu awarii związanych z oprogramowaniem; - wykonywanie upgrade środowiska CMS SDL Tridion do najnowszej wersji w okresie obowiązywania wsparcia technicznego; - pomoc w zakresie problemów związanych z rozbudową środowiska; - usuwanie usterek, błędów oraz nieprawidłowości w działaniu jednej lub wielu funkcji CMS SDL Tridion w terminie nie dłuższym niż 8 roboczo godzin. Konsultacje techniczne z zakresu projektowania i budowy serwisów oraz aplikacji internetowych w środowisku CMS SDL Tridion, będą realizowane w trybie (time&material) czyli każdorazowo na zlecenie wg. faktycznych potrzeb UKNF. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, ). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym, wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na każdą wykonana modyfikację
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Wsparcie techniczne dla komponentów systemu pamięci masowych, sprzętowego środowiska wirtualizacji, sieci SAN i serwerów IBM oraz dostawa licencji na oprogramowanie
Dodano: 2016-02-10