Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ogłasza przetarg
- Adres: 02-675 Warszawa, ul. Wołoska 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5818803 , fax. 22 5818814
- Data zamieszczenia: 2016-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
ul. Wołoska 7 7
02-675 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5818803, fax. 22 5818814
REGON: 01636509000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie techniczne dla komponentów systemu pamięci masowych, sprzętowego środowiska wirtualizacji, sieci SAN i serwerów IBM oraz dostawa licencji na oprogramowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wsparcie techniczne dla komponentów systemu pamięci masowych, sprzętowego środowiska wirtualizacji, sieci SAN i serwerów IBM oraz dostawa licencji na oprogramowanie polegające na: 1) zapewnieniu serwisu urządzeń w miejscu instalacji urządzenia z kwalifikowaną diagnostyką i obsługą naprawczą. Świadczenie usługi powinno zagwarantować wykonanie kompleksowej naprawy sprzętu przez wykonawcę wraz z przywróceniem jego pełnego funkcjonowania. W przypadku awarii dysku twardego lub taśmy LTO, uszkodzony dysk lub taśma pozostaje u Zamawiającego; 2) zapewnieniu całodobowej usługi serwisowej wraz z dostępem telefonicznym do serwisu w trybie ciągłym, tzn. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, z maksymalnym czasem naprawy: a) serwerów IBM, biblioteki taśmowej TS3310, TS3500 i przełączników FibreChannel - nie później niż 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, b) podsystemy dyskowe DS4700 oraz DS5100, obudowy IBM BladeCenter H - nie później niż 8 godzin od momentu zgłoszenia awarii; 3) dostarczeniu, zainstalowaniu oraz uruchomieniu urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż parametry uszkodzonego sprzętu bądź lepszych w terminach określonych w pkt.2) lit. a i b, które będą zainstalowane u Zamawiającego do czasu usunięcia awarii w przypadku, gdy naprawa urządzenia będzie niemożliwa do wykonania w terminach określonych w pkt.2) z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. Ostateczny termin wykonania naprawy uszkodzonych urządzeń nie może przekroczyć 30 dni od daty zgłoszenia awarii. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminów określonych w pkt.2) lit. a i b; 4) umożliwienie Zamawiającemu pobranie ze stron producenta urządzeń legalnie licencjonowanych poprawek i aktualizacji oprogramowania (w tym firmware i bios), oraz instalacja ww. na żądanie Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z braku ciągłości umów z producentem sprzętu pokrywa Wykonawca; 5) wykonawca dostarczy wszelkie części zamienne i materiały (w tym taśmy LTO), które są niezbędne do wykonania usługi serwisowej oraz utrzymania sprzętu objętego umową w należytym stanie technicznym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10