Przetargi.pl
OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 00137222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego NND INTEGRUM do obsługi Szpitala. Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową nad następującym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego: 1. OPROGRAMOWANIE: 1. NND 9000 2. NND Doc 3. NND Dynamic 4. NND Proces 5. NND Audit 6. NND Claims z prawem eksploatacji na 20 jednoczesnych użytkowników. Szczegółowy obszar funkcjonalny produktu został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. KOMUNIKACJA Z SERWISEM: Zamawiający jest upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-maliowych, z Wykonawcą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-16.00. W ramach usługi Serwis udziela porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji. 3. SERWIS APLIKACJI 1) W ramach usługi Wykonawca będzie odpowiedzialny za przyjmowanie i obsługę Zamawiającego w zakresie Awarii, Błędów i Usterek zgodnie z czasami realizacji w przypadku: a) Awarii uniemożliwiających w całości korzystanie z Programu (w tym w szczególności brak działania wszystkich funkcji Programu lub brak możliwości zalogowania się do programu: - czas reakcji - 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia; - czas usunięcia: 3 dni robocze od momentu diagnozy zgłoszonego problemu. b) Błędu, który uniemożliwia lub znacząco utrudnia korzystanie z którejkolwiek funkcji Programu (w tym w szczególności brak możliwości korzystania z jednej z funkcji Programu, przy możliwości pełnego korzystania z innych) - czas reakcji - 2 dni robocze od momentu zgłoszenia; - czas usunięcia: 5 dni roboczych od momentu diagnozy zgłoszonego problemu. c) Usterki, która nie uniemożliwia korzystania ze wszystkich przewidzianych funkcji Programu (w tym w szczególności niezgodności graficzne, brak opisów tekstowych pól) - czas reakcji - 2 dni robocze od momentu zgłoszenia; - czas usunięcia: 20 dni roboczych od momentu diagnozy zgłoszonego problemu 2) Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w pkt 2 KOMUNIKACJA Z SERWISEM. W trakcie kontaktu Serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie awarii, błędu lub usterki, polegające na właściwym zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie - w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożliwości usunięcia któregokolwiek z wyżej wymienionych symptomów w czasie jego zgłoszenia i kontraktu z Serwisem, Serwis jest zobowiązany do jego usunięcia przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub w szczególnych przypadkach stawiając się w siedzibie Zamawiającego. 3) W wyniku zdiagnozowania problemu w pierwszej kolejności poprawki wgrywane są do wersji testowej systemu, gdzie po przetestowaniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostają wgrane na środowisko produkcyjne NND INTEGRUM Zamawiającego. 4) W ramach umowy Zamawiający otrzymuje pełne wsparcie techniczne i e-mailowe serwisu oraz pakiet minimum 100 godzin, do wykorzystania na realizację szeregu czynności opisanych w pkt. 4 NADZÓR EKSPLOATACYJNY APLIKACJI. 4. NADZÓR EKSPLOATACYJNY APLIKACJI Wykonawca będzie świadczył opiekę serwisową dotyczącą w każdym momencie jej trwania, aktualnie posiadanej wersji oprogramowania NND INTEGRUM. W ramach usługi serwisowej (oraz posiadania pakietu min. 100 godzin) Zamawiający może zlecić wykonanie szeregu prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej: 1) rekonfiguracja i parametryzacja Oprogramowania w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności jego działania, 2) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania narzędziowego i operacyjnego w celu podniesienia sprawności działania Oprogramowania, 3) odtwarzanie po awarii stanu Oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, 4) doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego Zamawiającego. 5. NADZÓR EKSPLOATACYJNY BAZY DANYCH W ramach usługi Wykonawca wykonywać będzie szereg prac o charakterze eksploatacyjnym i konserwacyjnym, mających na celu zapewnienie integralności, optymalności i bezpieczeństwa Bazy danych, a w szczególności: 1) bieżące monitorowanie konfiguracji Motoru bazy danych, w tym: sprawdzanie poprawności wykonywania backupu, sprawdzanie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, 2) optymalizacja -tuningu motoru bazy danych i jej środowiska, w tym: - czyszczenie i archiwizacja logów bazy danych, - usunięcie, koniunkcja błędnych rekordów, - strojenie pamięci - przestrzeń dostępna dla Motoru bazy danych w systemie operacyjnym, - konfiguracja WE/WY - optymalne rozłożenie plików bazy danych na zasobach dyskowych dedykowanych pod Motor bazy danych, 3) instalacja uaktualnień Motoru bazy danych udostępnionych przez jego producenta. 4) bieżące monitorowanie stanu i pracy Bazy danych i Motoru bazy danych oraz na bieżąco reakcja na zauważone lub zgłoszone przez Zamawiającego anomalie. 6. NADZÓR AUTORSKI W ramach usługi Wykonawca wykonywać będzie prace wyszczególnione poniżej, mające na celu zapewnienie ewaluacji Oprogramowania. Dzięki tej usłudze Zamawiający otrzymuje gwarancję poprawy jakości oraz poszerzenia funkcjonalności Systemu, jak również dostosowania go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych: 1. prowadzenie rejestru zgłaszanych przez Zamawiającego Błędów Oprogramowania oraz sugestii dotyczących poprawy i dodania elementów funkcjonalnych, 2. wprowadzanie do Oprogramowania zmian wymaganych przez organizacje w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości oraz innych, które albo istnieją albo powstaną w okresie obowiązywania Umowy, a wobec których Zamawiający będzie miał obowiązek prowadzenia sprawozdawczości, 3. okresowe instalowanie Upgradeow i Patchy Aplikacji, o których Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego o ukazaniu się Upgrade lub Patcha Aplikacji oraz uzgadnia z nim termin ich instalacji. 4. Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych. 5. Prace nad zmianami w Oprogramowaniu związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Wykonawcę nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian. 6. Zmiany w Oprogramowaniu będą wykonywane przez Wykonawcę tak, aby termin instalacji Upgradeu lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Oprogramowania zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zapisów, Wykonawca poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgradeu lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pakiet godzin opieki serwisowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach