Przetargi.pl
Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów z zakładania działalności gospodarczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów z zakładania działalności gospodarczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przeprowadzenie warsztatów z zakładania działalności gospodarczej dla uczniów kształcących się w zawodach medycznych i społecznych, będących uczniami i uczennicami Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja łącznie 60 godzin warsztatów z zakładania działalności gospodarczej dla uczniów kształcących się w zawodach medycznych i społecznych, z podziałem na dwie grupy tj. I grupa - 30 godz.-8 osób, II grupa - 30 godz.-8 osób. 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakładania działalności gospodarczej, b. materiały dydaktyczne w postaci kserokopii prezentacji multimedialnych. 4/. Ramowy program warsztatów: Warsztaty musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM warsztatów, załączony do oferty, obejmujący 30 godzin dydaktycznych. a. Psychologiczne i społeczne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej: zarządzanie sobą w czasie, negocjacje, planowanie, konkretny cel. b. Tworzenie biznesplanu. c. Wybór formy prawnej działalności. d. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą. e. Działalność gospodarcza prowadzona przez osoby fizyczne. f. Spółki prawa handlowego. g. Rodzaje umów cywilnoprawnych. h. Podstawy prawa pracy. i. Rozstrzyganie sporów gospodarczych w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. j. Procedura rejestracyjna. k. Przepisy podatkowe i kadrowe. l. Pozyskiwanie dofinansowania zewnętrznego. m. Koordynacja działalnością firmy, zarządzanie personelem. 5/. Liczba uczestników: łączna liczba 16 osób a.I grupa - 8 osób b. II grupa - 8 osób Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/. Czas trwania warsztatów: łączna liczba 60 godzin a.I grupa - 30 godz. b.II grupa - 30 godz. przy czym przez 1 godzinę trwania warsztatów Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 min. Zajęcia odbędą się w czasie wolnym od nauki w szkole, w dni powszednie. Przewiduje się po każdej godzinie dydaktycznej 5 min. przerwy. 7/. Czas realizacji: 15 czerwca 2013 roku. Zamawiający zaleca, aby warsztaty planowane był w dni powszednie. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Warsztaty powinny zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 8/. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych które przechodzą na własność kursanta: 16 szt. kserokopii prezentacji multimedialnych. b. realizacja warsztatów przez wykwalifikowanych trenerów/kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja warsztatów zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. opracowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w warsztatach, e. po zakończeniu warsztatów wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej. 9/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10/. Wykonawca po zakończeniu warsztatów przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów w każdym dniu warsztatów, b.program warsztatów oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem kserokopii prezentacji multimedialnych, d.kopie zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w warsztatach wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników, e.oryginały ankiet ewaluacyjnych, f.informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach