Przetargi.pl
Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów planowania kariery w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów planowania kariery w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przeprowadzenie warsztatów planowania kariery w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Warsztaty planowania kariery Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów planowania kariery dla grupy 10 uczniów Technikum Turystyczno- Gastronomicznego, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 3/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców), koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy także realizacja warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z tematu objętego przedmiotową umową, W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu warsztatów przeprowadzi ich ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów w każdym dniu zajęć, b. program warsztatów oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program zajęć obejmuje 6 godzin. Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 min. Zajęcia muszą się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Tematyka: Celem zajęć jest wypracowanie u uczestników umiejętności określania własnych predyspozycji i preferencji zawodowych, poznanie siebie pod kątem określania swoich słabych i mocnych stron, konstruktywne rozwiązywanie problemów, kształtowanie kreatywności i aktywności uczestników zajęć na rynku pracy, lepsze radzenie sobie ze stresem, poznanie zasad i wagi dobrej komunikacji interpersonalnej, tworzenie poprawnych dokumentów aplikacyjnych, umiejętność konstruowania indywidualnego planu rozwoju zawodowego, umiejętne zaprezentowanie siebie na rynku pracy - autoprezentacja. Ramowy program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia: a.planowanie kariery zawodowej, b. metody określania celu zawodowego, c. ocena własnych zasobów, d.metody poszukiwania pracy, e.dokumenty aplikacyjne - przygotowanie, f.rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja. 6/. Czas trwania kursu: 6 godzin. Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 min. Podczas zajęć wykonawca powinien przewidzieć 15 minutową przerwę. Zajęcia muszą odbywać się w terminach ustalonych w porozumieniu z Liderem Szkolnym, nie kolidujących z terminami innych zajęć szkolnych uczniów. 7/. Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: do 31 maja 2013 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 9/. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach