Przetargi.pl
Zakup usługi przeprowadzenia kursu języka migowego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi przeprowadzenia kursu języka migowego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu zawodowego języka migowego dla grupy 8 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2/.Przedmiotem zamówienia jest realizacja łącznie 60 godzin kursu z języka migowego dla grupy 8 osób, uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. np. skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 4/.Ramowy program kursu: Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM załączony do oferty, obejmujący 60 godzin zajęć kursu języka migowego odpowiadającego kursowi II stopnia - treści rozszerzone o zagadnienia zawodowe, właściwe dla zawodów kierunku opiekuńczego. Program powinien obejmować m. in. zagadnienia z zakresu niepełnosprawności słuchu, sposobów komunikacji z osobami niesłyszącymi, rozszerzenia z zakresu bloków tematycznych: zatrudnienie i praca; edukacja; zdrowie; dom i rodzina; urzędy i instytucje pomocy społecznej; oraz powinien obejmować min. 2 spotkania -10 godzin z osobą niesłyszącą lub wizytę w Placówce Szkolno - Wychowawczej dla Osób Niesłyszących. 5/.Liczba uczestników: 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/.Czas trwania kursu: 60 godzin; przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 min. Czas trwania zajęć maksymalnie 5 godzin dziennie, częstotliwość odbywania się zajęć -maksymalnie 2 razy w tygodniu. Przewiduje się 2 przerwy 10-minutowe. 7/.Czas realizacji: od stycznia 2013r. do 8 czerwca 2013 roku. Zamawiający zaleca, aby kurs planowany był w dni powszednie. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe. 8/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowanych trenerów/kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego praktycznego. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawi Zamawiający. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 10/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego praktycznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach