Przetargi.pl
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla 30 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu udzielania pierwszej pomocy dla dwóch grup szkoleniowych tj. łącznie 30 osób w podziale na grupy: 18 osób i 12 osób, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b. wyposażenie specjalistyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu (Wykonawca dostarcza manekiny osób dorosłych, manekin dziecka i manekin niemowlęcia, urządzenia AED z opcją ćwiczebną, środki opatrunkowe, środki do dezynfekcji, maseczki ochronne, rękawiczki medyczne jednorazowe potrzebne do realizacji szkolenia), c. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. płytki CD zgodne z tematyką szkolenia) 4/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje 8 godzin zajęć teoretyczno-ćwiczeniowych (8 godzin szkolenia na jedną grupę), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 60 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. 5/. Tematyka kursu: Część teoretyczna: a. Normy postępowania w ratownictwie przedmedycznym, b. Ocena i organizacja miejsca zdarzenia, c. Procedury postępowania z poszkodowanym nieprzytomnym, d. Procedury postępowania z poszkodowanym przytomnym, e. Nagłe stany internistyczne, f. Stany nagłe w toksykologii, g. Stany nagłe w traumatologii, h. Apteczka pierwszej pomocy. Część praktyczna: Ćwiczenia udzielania pomocy w symulowanych zdarzeniach. Ćwiczenia praktyczne odbywają się w podgrupach 6 osobowych. 6/. Liczba uczestników: łącznie 30 osób w podziale na 2 grupy: pierwsza grupa: 18 osób, druga grupa: 12 osób, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. Ćwiczenia praktyczne mają być realizowane w podgrupach 6 osobowych. Na jedną 6 osobową podgrupę ćwiczeniową przypada jeden instruktor. Kurs musi być realizowany w podgrupach równolegle: dla 18 osób - trzy zespoły po 6 uczniów i odpowiednio 3 instruktorów, dla 12 osób - dwa zespoły po 6 uczniów i odpowiednio 2 instruktorów. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/.Czas trwania kursu: 8 godzin zegarowych dla jednej grupy, czyli łącznie dla dwóch grup: 16 godzin. Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. Zajęcia muszą być prowadzone w dni wolne od nauki. 8/. Czas realizacji: od 4 listopada do 15 grudnia 2013 roku, w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie łącznie 16 godzin szkolenia dla 30 osobowej grupy uczniów (2 grupy - 18 i 12 osób). Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 9/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu specjalistycznego i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. pokrycie kosztów organizacji kursu (wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych), d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 10/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 11/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach