Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w tym kurs BLS/AED dla 84 uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętność opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Kurs ma również na celu przygotowanie uczestników do prowadzenia podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów zewnętrznych. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu. Zajęcia odbywać się będą w niżej wymienionych szkołach: Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 2 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 3 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 1 w Andrychowie 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 2 w Andrychowie 1 grupa 12 osób Zespół Szkół RCKU w Radoczy 1 grupa 12 osób Zespół Szkół im. KEN w Kalwarii Z. 1 grupa 12 osób Każda szkoła posiada fantom - 1 szt. wraz z zestawem do resuscytacji, który może być wykorzystany do przeprowadzenia kursu. Zamawiający udostępnia sale lekcyjne w ww. zespołach szkół. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sal. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Planowana ilość osób: 84 Tematyka zajęć: Kurs powinien obejmować 12 godzin zajęć dla każdej grupy, w tym kurs BLS/AED (certyfikowany przez Polską Radę Resuscytacji ) oraz zgodnie z najnowszymi wytycznymi ERC oraz zagadnienia: -Ogólne zasady postępowania podczas nagłych zdarzeń; -Uszkodzenie naczyń krwionośnych (pokaz + praktyka); -Uszkodzenia układu kostno-stawowego i oparzenia -(wykład + praktyka); -Apteczka - jej zawartość i sposoby użycia; -Wypadek komunikacyjny; -Nagłe zachorowanie (atak drgawek , zaburzenia pracy serca , duszności, udar mózgu)- (wykład + praktyka); -Wstępne określanie obrażeń u poszkodowanych - (pokaz + praktyka); -Pozoracje -(praktyka). Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat najmniej 3 zamówienia obejmujące usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu pierwszej pomocy przedmedycznej, w tym kurs BLS/AED. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez Instruktorów Polskiej Rady Resuscytacji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Po ukończeniu kursu uczniowie otrzymują certyfikat Polskiej Rady Resuscytacji oraz zaświadczenie o ukończeniu 12 godzinnego kursu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu (poza znajdującym się do dyspozycji w szkole) w celu prawidłowej realizacji kursu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z nazwą kursu wraz z logotypami projektu oraz pełną nazwą Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Wykonawca zobowiązany jest do fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji Zamawiającemu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2012 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu BLS/AED certyfikatów Polskiej Rady Resuscytacji,(oryginał), e/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów Polskiej Rady Resuscytacji, f/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu zaświadczeń o ukończeniu 12-godzinnego kursu, (oryginał), g/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu 12-godzinnego kursu, h/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, i/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja, j/ dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu. Dokumentację Wykonawca składa osobiście w Biurze Partnera Projektu w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach