Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 84 uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętność opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: Zajęcia odbywać się będą w niżej wymienionych szkołach: Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 2 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 3 w Wadowicach 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 1 w Andrychowie 1 grupa 12 osób Zespół Szkół nr 2 w Andrychowie 1 grupa 12 osób Zespół Szkół RCKU w Radoczy 1 grupa 12 osób Zespół Szkół im. KEN w Kalwarii Z. 1 grupa 12 osób Każda szkoła posiada fantom - 1 szt. wraz z zestawem do resuscytacji, który może być wykorzystany do przeprowadzenia kursu. Zamawiający udostępnia sale lekcyjne w w/w zespołach szkół. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sal. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Planowana ilość osób: 84 Termin realizacji: Kurs we wszystkich szkołach powinien zakończyć się do dnia 23.03.2012 r. Tematyka zajęć: Kurs powinien obejmować 12 godzin zajęć, w tym kurs BLS/AED - zgodnie z wytycznymi Polskiej Rady Resuscytacji oraz zagadnienia: -Ogólne zasady postępowania podczas nagłych zdarzeń. -Uszkodzenie naczyń krwionośnych (pokaz + praktyka). -Uszkodzenia układu kostno-stawowego i oparzenia -(wykład + praktyka). -Apteczka - jej zawartość i sposoby użycia. -Wypadek komunikacyjny. -Nagłe zachorowanie (atak drgawek , zaburzenia pracy serca , duszności, udar mózgu)- (wykład + praktyka). -Wstępne określanie obrażeń u poszkodowanych - (pokaz + praktyka). -Pozoracje -(praktyka). Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. Po ukończeniu kursu uczniowie otrzymują certyfikat Polskiej Rady Resuscytacji oraz zaświadczenie o ukończeniu 12 godzinnego kursu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu (poza znajdującym się do dyspozycji w szkole) w celu prawidłowej realizacji kursu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu BLS/AED certyfikatów Polskiej Rady Resuscytacji, e/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów Polskiej Rady Resuscytacji, f/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu zaświadczeń o ukończeniu 12-godzinnego kursu, g/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu 12-godzinnego kursu, h/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, i/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach