Przetargi.pl
Zakup Usługi administracji systemem Ekoportal, dostępnym pod adresem www.ekoportal.gov.pl

Centrum Informacji o Środowisku ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5792211 lub 215 , fax. 022 5792688
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informacji o Środowisku
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5792211 lub 215, fax. 022 5792688
    REGON: 01730145800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoportal.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Usługi administracji systemem Ekoportal, dostępnym pod adresem www.ekoportal.gov.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji systemem Ekoportal, dostępnym pod adresem - www.ekoportal.gov.pl, w tym zapewnienie działania wszystkich składników systemu (administracja techniczna) oraz zapewnienie działania dwóch serwerów wewnętrznych Centrum Informacji o Środowisku (poczta elektroniczna, repozytorium kodu i dokumentów, system zarządzania projektami), a także usuwanie ewentualnych błędów w działaniu, rozwój i usprawnienie działania systemu e-learning, CMS, systemu backupu, Centrum Autoryzacji, aplikacji Wykaz i aplikacji GIS Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach: Część I - Administrowanie, wsparcie dla systemu backup oraz wsparcie dla systemu e-learning. Część II - Wsparcie dla systemu/aplikacji Ekoportal.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu przystąpić mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dla części I - Administrowanie, wsparcie dla systemu backup oraz wsparcie dla systemu e-learning. a. Wykonawca wykaże średni roczny obrót w ostatnich 3 latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 90 000 złotych. b. Wykonawca posiada na rachunku bankowym lub rachunku prowadzonym przez spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000 złotych lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 złotych. c. doświadczenie w administrowaniu w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 systemem w architekturze trójwarstwowej w technologii Java J2EE udostępniających informacje w sieci Internet. d. Wykonawca dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia następującymi osobami posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: Administrator Systemu: - Wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - znajomość systemu Red Hat (min. certyfikat RHCE), - znajomość systemu e-learning Saba, - znajomość systemu Microsoft ProClarity; - znajomość Microsoft SQL Serwer; - podstawowa znajomość systemu Windows 2003 Server oraz zasad działania usług certyfikatów; - podstawowa znajomość oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager; - co najmniej roczne doświadczenie w samodzielnej administracji systemami działającymi na serwerach kasetowych (blade); - praktyczna znajomość platformy wirtualizacji Xen; - praktyczna znajomość procedur zarządzania infrastrukturą SAN FC oraz iSCSI. Osoba posiadająca znajomość działania systemu TSM: - co najmniej dwuletnie doświadczenie praktyczne obejmujące - wdrożenie co najmniej dwóch projektów: Systemu centralnego backupu, w oparciu o oprogramowanie IBM Tivoli Storage Manager. Osoba posiadająca znajomość działania systemu Saba: - udział w co najmniej dwóch wdrożeniach systemu Saba Learning Enterprise dla minimum 1000 użytkowników zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w integracji systemu Saba z Active Directory i LDAP. dla części II - Wsparcie dla systemu/ aplikacji Ekoportal a. Wykonawca wykonał minimum 5 wdrożeń w ciągu ostatnich 3 lat systemów portalowych (także w charakterze podwykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 75 000 złotych brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, z czego przynajmniej dwa z tych wdrożeń wykonano w technologii J2EE. b. Wykonawca wykaże średni roczny obrót w ostatnich 3 latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 75 000 złotych. c. Wykonawca posiada na rachunku bankowym lub rachunku prowadzonym przez spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000 złotych lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000 złotych. d. Wykonawca dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia następującymi osobami posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: Programista systemów opartych o architekturę trójwarstwową w technologii Java J2EE: Wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - znajomość serwera aplikacyjnego JBoss oraz aplikacji JetSpeed/JPortal, - znajomość programowania w języku Java J2EE (min. certyfikaty SCBCD), - znajomość technik kryptograficznych i ich implementacji w języku Java, - znajomość technik tworzenia interfejsów używanych przez przeglądarkę internetową, - znajomość zagadnień związanych z budową systemów w architekturze trójwarstwowej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy systemów informatycznych, - praca w roli programisty w co najmniej 2 projektach, w ostatnich 3 latach, polegających na opracowaniu systemu w architekturze trójwarstwowej, do którego dostęp odbywa się przez przeglądarkę internetową, oraz zastosowano relacyjną bazę jako miejsce przechowywania danych, - uczestnictwo w roli zarządzającego zespołem w co najmniej 1 projekcie, w którym stworzono systemy informatyczne, o wartości co najmniej 75 000 złotych brutto, w okresie ostatnich 3 lat. Analityk systemowy: - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - umiejętności analizy procesów i struktur systemowych poparta znajomością notacji UML2.x, - znajomość narzędzi analizy i projektowania systemów (klasy BPMN), - znajomość technik kryptograficznych oraz architektury klucza publicznego PKI, - znajomość zagadnień związanych z budową systemów w architekturze trójwarstwowej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy systemów informatycznych, - praca, w ostatnich 3 latach, w roli analityka systemowego/projektanta w co najmniej 2 projektach, o wartości co najmniej 75 000 złotych brutto każdy, polegających na opracowaniu systemu w architekturze trójwarstwowej, do którego dostęp odbywa się przez przeglądarkę internetową, oraz zastosowano relacyjną bazę jako miejsce przechowywania danych. Specjalista ds. baz danych - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - znajomość relacyjnych baz danych oraz narzędzi zarządzania nimi i ich optymalizacji (wymagana minimum znajomość Oracle 9 i PostgreSQL), - znajomość języków SQL, umiejętność tworzenia zapytań i ich optymalizacji (wymagana minimum znajomość PL/SQL i PL/pgSQL), - umiejętności tworzenia procedur składowanych i ich optymalizacji, - znajomość technik kryptograficznych i umiejętność ich stosowania na poziomie baz danych, - znajomość zagadnień związanych z budową systemów w architekturze trójwarstwowej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy systemów informatycznych, - praca, w ostatnich 3 latach, w roli specjalisty ds. baz danych w co najmniej 2 projektach, o wartości co najmniej 75 000 złotych brutto każdy, polegających na opracowaniu systemu w architekturze trójwarstwowej, do którego dostęp odbywa się przez przeglądarkę internetową, oraz zastosowano relacyjną bazę jako miejsce przechowywania danych. Specjalista ds. Systemów Informacji Geograficznej - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - znajomość oprogramowania ESRI ArcGIS Server 9.3 oraz ESRI ArcView 9.3 - znajomość serwisów WMS, WFS, WCS (wg specyfikacji OGC) - praca, w ostatnich 3 latach, w roli specjalisty ds. Systemów Informacji Geograficznej w co najmniej 2 projektach, o wartości co najmniej 75 000 złotych brutto każdy, polegających na opracowaniu aplikacji prezentującej dane przestrzenne w przeglądarce internetowej Inżynier systemów MS Windows Serwer - Specjalista ds. PKI - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk fizycznych, matematycznych, lub technicznych, - znajomość systemów MS Windows Serwer oraz umiejętność zarządzania nimi (wymagana minimum znajomość MS Windows Serwer 2003 i 2005), - umiejętności konfiguracji centrum autoryzacji i zarządzania nim, - znajomość technik kryptograficznych i umiejętność ich stosowania na poziomie systemów operacyjnych MS Windows Serwer 2003/2005, - znajomość zagadnień związanych z architekturą klucza publicznego PKI (CA/X.509, PGP, XAdES), - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konfiguracji i administracji systemami MS Windows Serwer, - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania, konfiguracji i administracji centrum autoryzacji opartym na MS Windows Serwer. Ocena czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń (wymienionych poniżej w pkt IV SIWZ), według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla każdej z części zamówienia: 1. Wypełniony formularz cenowy oferty (wg załącznika nr 1). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wg załącznika nr 2); 3. Wykaz zrealizowanych usług (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami (referencje, protokoły odbioru, etc.) potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie; 4. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w poprzednim zdaniu, dotyczącej tych podmiotów; 6. Wykaz osób przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 4/4a). Informacje przedstawione w wykazie mają potwierdzać postawione tym osobom warunki; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;. 8. Jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w ww. punkcie, składają jedną ofertę, przy czym dokumenty powyżej z punktu 1, 2, 3 i 6 składa pełnomocnik w imieniu wszystkich podmiotów, dokumenty z pkt 7 składa każdy z wykonawców, pozostałe dokumenty składają Ci z wykonawców, którzy w imieniu konsorcjum potwierdzają spełnianie warunku. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawców lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoportal.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach