Przetargi.pl
Zakup usług szkoleniowych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów pt. ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług szkoleniowych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów pt. ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach podstawowych na terenie Gminy Wejherowo w następujących miejscowościach: Nowy Dwór Wejherowski, Orle, Gościcino, Bolszewo i Góra. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego pn. ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno -rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu w 5 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wejherowo następujących zajęć pozalekcyjnych: 1) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 3) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w zakresie informatycznym oraz z języka angielskiego 5) Inne zajęcia rozwijające i zainteresowania uczniów w zakresie plastycznym oraz muzycznym. Szczegółowy zakres zajęć w poszczególnych szkołach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia obejmują w szczególności: 1) przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w danej szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie do dnia podpisania umowy. W przypadku zmiany planu, harmonogram będzie musiał uwzględniać aktualny rozkład zajęć. Dyrektor danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, oraz Zamawiający musi być bezzwłocznie poinformowany o wszelkich zmianach w harmonogramie, które to musza być z nim uzgadniane, 2) opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym w terminie do dnia podpisania umowy, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci, 3) rzetelną realizację godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego, 4) zapewnienie opieki nad uczniami podczas zajęć, 5) dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 6) współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem, 7) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół, 8) terminowe sporządzanie n/w dokumentacji: a) Dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) Karty oceny opisowej ucznia -odrębnie dla każdego ucznia, po każdym półroczu, c) Listy obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć, d) Sporządzania sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez Koordynatora projektu, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz na półrocze, e) Przeprowadzenie testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności, w przypadku zajęć plastycznych - może być inna forma ewaluacji np. konkurs, w przypadku logopedii, gimnastyki korekcyjnej- przedstawienie w formie pisemnej f) Sprawozdania nauczycieli prowadzących zajęcia. 9) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy, 10) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. 11) zajęcia mogą odbywać się równolegle w tych samych godzinach. 12) godzina zajęć obejmuje 45 minut, z wyłączeniem zajęć logopedycznych oraz zajęć z socjoterapii, które prowadzone są przez 60 minut. 12) zajęcia prowadzone będą na terenie danej szkoły. 13) świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktycznych - wyrównawczych oraz dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zajęć wyszczególnianych w poszczególnych zadaniach na podstawie zatwierdzonego programu autorskiego opartego na przeprowadzonej diagnozie umiejętności uczniów. 14) zaleca się, aby Wykonawca, na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone przez zamawiającego na poszczególne zadania określone w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców przystępujących do przetargu wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach