Przetargi.pl
Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich-wizyta studyjna.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich-wizyta studyjna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zapewni organizację wizyty studyjnej w Szwecji dla maksymalnie 18 uczestników, w tym: 1. bilety lotnicze dla maksymalnie 18 uczestników: - z Warszawy do Sztokholmu w dniu 6 marca 2013 r., - ze Sztokholmu do Warszawy w dniu 9 marca 2013 r., 2. zakwaterowanie dla maksymalnie 18 uczestników ze śniadaniem w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym w pokojach 2-osobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 6 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r. w Sztokholmie lub w odległości maksymalnie 60 km od Sztokholmu, 3. transport autokarowy/bus maksymalnie 18 uczestników w jednym z dniu wizyty studyjnej tj. 7.03.2013 r. lub w dniu 08.03.2013 (ostateczny termin wyjazdu zostanie podany na miesiąc przed wizytą studyjną) z hotelu do Besöksadress: Franzéngatan 6, Stockholm do wizytowanego gospodarstwa rolnego i z powrotem, 4. transport autokarowy/bus maksymalnie 18 uczestników: - z lotniska w Sztokholmie do miejsca zakwaterowania opisanego w pkt. 2 w dniu 6 marca 2013 r. - z miejsca zakwaterowania opisanego w pkt 2 do lotniska w Sztokholmie, w dniu 9 marca 2013 r. 5. wyżywienie dla maksymalnie 18 uczestników, w tym: w dniu 6 marca 2013 r.: - obiadokolacja dla maksymalnie 18 uczestników, w dniu 7 marca 2013 r.: - obiadokolacja dla maksymalnie 18 uczestników, w dniu 8 marca 2013 r.: - obiadokolacja dla maksymalnie 18 uczestników, 6. wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego, w terminie od dnia 6 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r., 7. ubezpieczenie OC i NNW dla maksymalnie 18 uczestników w terminie od dnia 6 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r., 8. wykwalifikowanego pilota wizyty studyjnej w terminie od dnia 6 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r. Zakwaterowanie, wyżywienie, transport tłumacza, pilota i kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach