Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu z dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu z dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. Zaawansowane techniki dentystyczne - freztechnika dla 10 uczniów i uczennic Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b. wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia części teoretycznej kursu (rzutnik, laptop, itp.), c. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i narzędzi oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji kursu, d. w przypadku realizacji kursu na terenie Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, Wykonawca zapewni na czas trwania zajęć praktycznych wyposażenie pracowni i materiały niezbędne do przeprowadzenia zaplanowanych zajęć praktycznych, e. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. kserokopie/opracowania zgodne z tematyką szkolenia, teczki, skoroszyty, długopisy). 3/.Ramowy program kursu: 16 godzin lekcyjnych (w tym 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych). Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: 1. Wprowadzenie do freztechniki. 2. Omówienie typów prac frezowanych. 3. Przedstawienie zasad działania prac frezowanych. 4. Wady i zalety freztechniki. 5. Omówienie najczęściej popełnianych błędów w zależności od rodzaju wykonywanej pracy. Część praktyczna: 1. Wykonanie czapeczek woskowych na modelu składanym, montaż patryc. 2. Frezowanie stopni i interlocków w wosku. 3. Odlanie wymodelowanych elementów w metalu. 4. Opracowanie i dopasowanie odlanych elementów, kontrola pasowności odlewu na modelu. 5. Transfer do frezowania w metalu. 6. Frezowanie w metalu. 7. Polerowanie frezowanych elementów metalowych 8. Ocena wykonanych prac i podsumowanie szkolenia. 4/.Liczba uczestników: 10 osób (1 grupa - 10 osób). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas trwania kursu: 16 godzin (w tym 4 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Zamawiający zaleca realizację kursu w ciągu dwóch dni, w trakcie trwania kursu przewiduje się przerwy. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie, w tym dwie 15 minutowe przerwy. 6/.Czas realizacji: do 13 grudnia 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w zakresie części teoretycznej i praktycznej kursu w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58; jeżeli organizator wybierze inną lokalizację, to dopuszczalna odległość od siedziby szkoły musi wynosić nie więcej niż do 45 minut dojazdu w jedną ze stron. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 7/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, narzędzi oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji kursu, b. zapewnienie materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 8/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 9/.Wykonawca w ciągu 3 dni po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach