Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie kursu w masażu według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Liczba uczestników: W kursie weźmie udział 20 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 2 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 4/.Czas trwania kursu: W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 16 godzin zajęć dla jednej grupy (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), czyli łącznie dla 2 grup: 32 godziny, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 5/.Termin realizacji: do 13 grudnia 2015r. Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 6/.Miejsce realizacji kursu: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. 7/.Minimalna tematyka kursu: Filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych. 8/.Obowiązki Wykonawcy: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: plastry sztuk 40 (2 rolki plastrów na ucznia do wykorzystania na kursie oraz reszta na własność kursanta), nożyczki sztuk 10 (materiały te nie stanowią własności kursantów), b. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD, c. zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, e. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, f. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 10/.Wykonawca w ciągu 3 dni po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach