Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Ulan-Majorat

Gmina Ulan-Majorat ogłasza przetarg

  • Adres: 21-307 Ulan-Majorat, Ulan-Majorat 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 351 80 69 , fax. 83 351 80 69
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ulan-Majorat
    Ulan-Majorat 57 57
    21-307 Ulan-Majorat, woj. lubelskie
    tel. 83 351 80 69, fax. 83 351 80 69
    REGON: 03023774700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanmajorat.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Ulan-Majorat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej w Domaszewnicy, Szkole Podstawowej w Kępkach, Szkole Podstawowej w Sobolach, Szkole Podstawowej w Zakrzewie, Zespole Szkół w Ulanie-Majoracie w ramach projektu systemowego INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ULAN-MAJORAT w latach 2011 i 2012. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.: ? Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym do 22.06.2012 r. zgodnie z projektem, w godzinach 07:45-16:00, min. 1 raz w tygodniu, ? Dokumentowanie zajęć (lista obecności, tematyka zajęć), ? Przeprowadzenie diagnozy na początku, w połowie i po zakończeniu realizacji projektu oraz opracowanie ilościowe i jakościowe wyników badań, ? w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanmajorat.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach