Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
- Data zamieszczenia: 2012-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
al. J. Piłsudskiego 41 41
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup usług edukacyjnych, na potrzeby realizacji Projektu Systemowego pn.: Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. OPIS OGÓLNY DLA WSZYSTKICH ZADAŃ 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 13 zadań (części), które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty i kształcenia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, przeprowadzenie i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie w zakresie: Zadanie nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP 2 - 150 godzin. (5 grup) Zadanie nr 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w SP 2 - 210 godzin. (7 grup) Zadanie nr 3 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP 2 - 150 godzin. (5 grup) Zadanie nr 4 - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w SP 2 - 60 godzin. (2 grupy) Zadanie nr 5 - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w SP 2 - 120 godzin. (4 grupy) Zadanie nr 6 - Warsztaty psychoedukacyjne w SP 2 - 42 godziny. (21 grup) Zadanie nr 7 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno-przyrodniczym w SP 2- 60 godzin. (2 grupy) Zadanie nr 8 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP 3 - 360 godzin (12 grup) Zadanie nr 9 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w SP 3 - 360 godzin (12 grup) Zadanie nr 10 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP 3 - 600 godzin (12 grup) Zadanie nr 11 - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w SP 3 - 120 godzin. (4 grupy) Zadanie nr 12 - Warsztaty psychoedukacyjne w SP 3 - 66 godzin. (33 grupy) Zadanie nr 13 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (arteterapia) w SP 3- 30 godzin. (1 grupa). 3. Pojęcie -godzina, należy rozumieć jako godzina zegarowa (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487 z późn, zm.) bądź jako godzina lekcyjna (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno- wyrównawczych wymienionych w ww. Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym 4. Wymienione powyżej zajęcia w ramach każdego z zadań należy wykonać w określonych dla poszczególnych lat ilościach opisanych w Rzeczowym wykazie zajęć - załącznik nr 6 do SIWZ przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby godzin w latach 2012 i 2013. 5. Do obowiązków Wykonawcy w ramach każdego zadania będzie należało m. in.: 1) opracowanie na podstawie dokumentów dostarczonych przez szkoły programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację programu nauczania; 2) prowadzenie zajęć dodatkowych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie do 30 czerwca 2013 r.; 3) dokumentowanie zajęć dodatkowych (dzienniki zajęć z opisem tematyki zajęć wraz z listą obecności); 4) sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć;współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 5) dostarczanie Zamawiającemu CV osób prowadzących zajęcia, programu i harmonogramu zajęć wraz z wykazem materiałów dydaktycznych na co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć; 6) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ujęty został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 6. W zakresie merytorycznym, każda z osób prowadząca zajęcia dodatkowe zobowiązana będzie do: 1) przeprowadzenia zajęć zgodnie z diagnozą zawartą w -Karcie indywidualnych potrzeb ucznia oraz zaleceniami Zespołu ds. rozpoznawania specjalnych potrzeb i uzdolnień uczniów klas I - III oraz ich predyspozycji, w danej szkole; 2) uzupełniania w miarę potrzeb kart indywidualnych potrzeb ucznia i dostosowania programu nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia; 3) sporządzania kart postępów ucznia - raz na semestr 4) współpracy z koordynatorem projektu w zakresie określania stopnia realizacji wskaźników pomiaru celu 7. Zamawiający zapewni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu i pomocy dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły klasach. Zajęcia odbywać się będą w dwóch placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie Włodawy, dla których Gmina Miejska Włodawa jest organem założycielskim: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kopernika 3 oraz Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4. 8. Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 9. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć dodatkowych muszą zawierać informacje o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Lidzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. (do pobrania na stronie - www.efs.lubelskie.pl front page get 319 ). 10. Wykonawca zapewni oznakowanie sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. (do pobrania na stronie - www.efs.lubelskie.pl front page get 319 ). 11. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. 12. Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umową o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów. 13. Wykonawca uzgodni w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogram realizacji zajęć na rok 2012 na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opracowany harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Dyrektorów Szkół, w których odbywać się będą zajęcia. Kolejne harmonogramy na pozostałe miesiące realizacji projektu będą ustalane z 20-dniowym wyprzedzeniem 14. Zamawiający zastrzeże w umowie z wykonawcą prawo wglądu do dokumentów wykonawcy związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2020 r. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 17. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę zadań z jedną ceną w ramach każdego zadania, samodzielnie albo wspólną z innymi wykonawcami, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 18. Brak zgody Zamawiającego na podwykonawstwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16