Przetargi.pl
ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BARANOWIE

Urząd Gminy Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8834027 , fax. 081 8834041
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 081 8834027, fax. 081 8834041
    REGON: 00053488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BARANOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Baranowie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, przeprowadzenie i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Baranowie w okresie roku szkolnego 2012/2013. Opis wymaganych usług z podziałem na poszczególne zadania: Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań (części), które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty. Zadanie Nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji - 120 godzin; Zadanie Nr 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin; Zadanie Nr 3 - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin; Zadanie Nr 4 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin; Zadanie Nr 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 150 godzin. Przyjmuje się, że 1 godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 minut , natomiast 1 godzina zajęć specjalistycznych trwa 60 minut. Zajęcia w ramach każdego z zadań należy wykonać ilościach podanych w Wykazie zajęć - załącznik nr 8 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby godzin w latach 2012 i 2013. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia: 1) zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem zajęć, 2) dzienników zajęć, w tym list obecności uczniów na każdych zajęciach zawierającej datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia, z podpisem prowadzącego zajęcia, 3) obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, w tym :przeprowadzenia systemu ankiet na początku, w trakcie i na zakończenie zajęć oraz wywiadów z uczestnikami poszczególnych zajęć, 4) sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego opis realizacji zajęć oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdanie końcowe Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do dnia 15 lipca 2013 roku. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Koordynatorem Projektu oraz Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć dodatkowych sporządzane przez Wykonawcę muszą zawierać informacje o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogram realizacji zajęć w każdym miesiącu kalendarzowym na cały okres realizacji projektu na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opracowany harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie, w którym odbywać się będą zajęcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do wszelkich dokumentów wykonawcy związanych z realizowanym projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach