Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 49-71-497 , fax. 33 49-71-786
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
pl. Ratuszowy 1 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 49-71-497, fax. 33 49-71-786
REGON: 00051566100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Dostęp do Internetu oknem na świat - kontynuacja. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie - w okresie 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27 lipca 2015 r.) - w miejscach zamieszkania 100 uczestników Projektu usługi stałego dostępu do Internetu, zapewniającego nielimitowany transfer, bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów (infrastruktury) umożliwiających uczestnikom Projektu korzystanie z tej usługi, świadczenie - w okresie 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27 lipca 2015 r.). - w miejscach zamieszkania 100 uczestników Projektu - usługi pomocy technicznej rozumianej jako: telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń problemów i awarii od uczestników Projektu przez dedykowaną bezpłatną linię typu 800 lub za pośrednictwem numeru kontaktowego stacjonarnego będącego w strefie numeracyjnej 33, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00-18,00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), przyjmowanie zgłoszeń problemów i awarii od uczestników Projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego przez uczestnika Projektu na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę, rozwiązywanie problemów oraz usuwanie awarii innych niż sprzętu komputerowego i oprogramowania, związanych z korzystaniem przez uczestników Projektu z usługi, o której mowa w pkt. 1, w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia zgłoszenia problemu lub awarii, za pomocą zdalnego oprogramowania lub w miejscu zamieszkania uczestnika Projektu, lub telefonicznie, lub mailowo, rozwiązywanie problemów oraz usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania nie objętych gwarancją jakości na sprzęt komputerowy i oprogramowanie udzielonej przez Dimension Data Polska Spółkę z o.o. i Sferanet S.A. - gwarancja jakości na sprzęt i oprogramowanie, w czasie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia problemu lub awarii, za pomocą zdalnego oprogramowania lub w miejscu zamieszkania uczestnika Projektu, lub telefonicznie, lub mailowo, zawiadamianie gwaranta - w imieniu uczestnika Projektu - o awariach sprzętu komputerowego i oprogramowania, objętych gwarancją jakości na sprzęt komputerowy i oprogramowanie udzielonej przez Dimension Data Polska Spółkę z o.o. i Sferanet S.A. - gwarancja jakości na sprzęt i oprogramowanie w terminie 1 dnia od dnia otrzymania zgłoszenia od uczestnika Projektu. Wykonanie przeglądu sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz działania usługi,o której mowa w pkt.1, w trakcie 15 miesiąca obowiązywania Umowy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szybkość łącza internetowego (download)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do sieci Internet, konfiguracja urządzeń oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddziału w Gliwicach.
Dodano: 2016-06-09 - Zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Internet oknem na świat - kontynuacja.
Dodano: 2015-07-31 - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z dostarczeniem i konfiguracją urządzeń/akcesoriów niezbędnych do świadczenia tej usługi dla 40 gospodarstw domowych w Częstochowie
Dodano: 2015-02-03 - Usługa dostępu do Internetu na potrzeby Miasta Katowice
Dodano: 2014-05-29 - ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO SIECI INTERNET W OPARCIU O ŁĄCZE W TECHNOLOGII ŚWIATŁOWODOWEJ
Dodano: 2013-11-15 - Zakup usługi dostępu do Internetu dla 100 Beneficjentów Ostatecznych projektu Dać szansę Tyszanom - Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w okresie jego trwałości (lata 2014-2016)
Dodano: 2013-10-10 - Zakup usług dostępu do Internetu dla projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w mieście Sławków
Dodano: 2013-08-26 - świadczenie usług dostępu do sieci Internet w oparciu o łącze w technologii światłowodowej z prędkością 100 Mb/s z funkcją monitorowania ruchu oraz łącze w technologii radiowej z prędkością 20 Mb/s
Dodano: 2013-04-17 - Zakup usług dostępu do Internetu dla Beneficjentów Ostatecznych w Projekcie Tychy w sieci możliwości
Dodano: 2012-10-12 - Zakup usług dostępu do Internetu dla Beneficjentów Ostatecznych w Projekcie Tychy w sieci możliwości
Dodano: 2012-09-24