Przetargi.pl
Zakup urządzeń komputerowych

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego sprzętu komputerowego, w tym: 1.1. monitory LCD LED - 21 sztuk, 1.2. komputery - 15 sztuk, 1.3. drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka, 1.4. drukarka laserowa mono - 1 sztuka, 1.5. skanery szczelinowe jednostanowiskowe z automatycznym podajnikiem dokumentów - 3 sztuki. 2. Szczegółowe wymagania i parametry dotyczące w/w sprzętu określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego sprzętu równoważnego nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający zwraca uwagę, że jest użytkownikiem m.in. oprogramowania: Płatnik i JST Bestia, których producenci narzucają system Windows do uruchomienia i działania, stąd oferowany system operacyjny, określony w pkt. 2 , poz. 22 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia musi być zgodny z wymaganiami producentów wskazanego oprogramowania, a ponadto musi być on w pełni kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego AD Windows Server 2012 oraz skryptami w powershell-u, dostosowanymi do pracy w systemie Windows 8.1. 6. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, sprawy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz winien być zgodny z obowiązującymi normami, w tym m.in. 6.1) spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, 6.2) posiadać deklarację zgodności CE, 6.3) spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 lub nowszej, 6.4) monitory powinny posiadać certyfikat TCO 5.0 lub nowszy. 7. Wykonawca winien potwierdzić, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, podając w tym celu: 7.1. tzw. part number tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry, a w przypadku, gdy dane urządzenie nie posiada oznaczenia part numer, wpisując parametry oferowanych urządzeń, zgodnie z dołączonym drukiem Opisu oferowanego sprzętu, 7.2. opis (nazwa, typ itp.) wykorzystanego procesora w oferowanym komputerze razem z wynikiem Passmark CPU Mark. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia przy zastosowaniu reguł wskazanych w art. 30 ust. 1 - 3 pzp. 9. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne - zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres: 10.1) monitory - minimum 24 miesiące, 10.2) komputery - minimum 60 miesięcy, 10.3) drukarki - minimum 24 miesiące, 10.4) skanery - minimum 24 miesiące. 11. Obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji oraz szczegółowe zasady realizacji uprawnień z tego tytułu określone zostały w § 6 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach