Przetargi.pl
Skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest skład, wydruk, pakowanie i dostarczenie kart do głosowania w wyborach do organów samorządowych w 2014 roku. 1. Zamówienie obejmuje świadczenie następujących usług: 1.1. dla pierwszej tury głosowania: 1.1.1. karty do głosowania na radnych: Skład i wydrukowanie kart do głosowania na radnych w OKRĘGACH Nr 1, 2, 3, 4 i 5 w wyborach do Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej (zwanych dalej kartami) według dostarczonych przez Zamawiającego wzorów kart z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.1.1. 1.1.2. karty do głosowania na Prezydenta Miasta Skład i wydrukowanie kart do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej (zwanych dalej kartami) według dostarczonego przez Zamawiającego wzoru karty z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.1.2. 1.2. dla drugiej tury głosowania: W przypadku II tury wyborów Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej zarządzonej przez Miejską Komisję Wyborczą Wykonawca wykona skład i wydrukuje karty do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej (zwane dalej kartami) według dostarczonego wzoru karty z odciskiem pieczęci Miejskiej Komisji Wyborczej - do wykonania diapozytywów i matryc drukarskich ze spełnieniem warunków dotyczących druku, o których mowa w pkt. 2.2 2. Warunki dotyczące druku kart do głosowania: 2.1. dla pierwszej tury głosowania: 2.1.1. karty do głosowania na radnych w OKRĘGACH Nr 1, 2, 3, 4 i 5: - nakład kart do głosowania: min. 81 482 sztuk, w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji: max. 101 852 sztuk) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego okręgu i obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania - liczba stron karty do głosowania: Okręg Nr 1 - 7 str., Okręg Nr 2 - 7 str., Okręg Nr 3 - 7 str., Okręg Nr 4 - 6 str., Okręg Nr 5 - 6 str. - karta w prawym górnym rogu ma wycięty otwór o śr. 8 mm - format kart: A4 - druk w kolorze czarnym, jednostronny, karta składa się z odpowiedniej liczby zadrukowanych jednostronnie, zbroszurowanych i trwale połączonych kart formatu A4 - papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze białym 2.1.2. karty do głosowania na Prezydenta Miasta: - nakład kart do głosowania: min. 81 482 sztuk, w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji: max. 101 852 sztuk) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania - karta w prawym górnym rogu ma wycięte cztery umiejscowione w pionie otwory o śr. 8 mm lub ścięty prawy górny róg - format kart: A4 - druk w kolorze czarnym, jednostronny - papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze różowym (może być jednostronnie różowy na stronie drukowanej) 2.2. dla drugiej tury głosowania - karty do głosowania na Prezydenta Miasta: - nakład kart do głosowania: max. 101 852 sztuk, w tym kart stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym - liczba sztuk zostanie podana w dniu podpisania umowy (największy możliwy zakres nakładu z uwzględnieniem prawa opcji) - dokładna liczba kart do głosowania dla każdego obwodu wyborczego została określona w zał. nr 6 do SIWZ Rozdzielnik kart do głosowania - karta w prawym górnym rogu ma wycięty otwór o śr. 8 mm lub ścięty prawy górny róg - format kart: A5 - druk w kolorze czarnym, jednostronny, - orientacja karty - pozioma - papier offsetowy 70 lub 80 g/m2 w kolorze różowym (może być jednostronnie różowy na stronie drukowanej) 3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w związku z czym Zamawiający: a) gwarantuje wykonanie usługi w zakresie składu oraz druku kart do głosowania na radnych i Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla pierwszej tury głosowania w ilościach minimalnych (minimalny nakład), b) część zamówienia, która będzie realizowana w ramach opcji obejmuje: - skład oraz druk kart do głosowania na radnych i Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla pierwszej tury głosowania w ilościach przekraczających ilości minimalne (minimalny nakład), o których mowa w ppkt. a), z zastrzeżeniem, że ilości opcjonalne nie mogą wyższe niż ilości maksymalne (maksymalny nakład) - termin realizacji odpowiednio do 4 listopada 2014 r. i 12 listopada 2014 r.; - skład oraz druk kart do głosowania na Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej dla drugiej tury głosowania, ilości opcjonalne nie mogą wyższe niż ilość maksymalna (maksymalny nakład) - termin realizacji odpowiednio do 20 listopada 2014 r. i do 26 listopada 2014 r.; c) ilości minimalne oraz maksymalne, które stanowią opcję są określone powyżej w pkt. 3.3.2. SIWZ oraz w zał. nr 6 do SIWZ. 3.1. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku: - gdy po dokonanych ustaleniach okaże się, że faktyczna liczba wyborców jest większa niż wskazana minimalna ilość kart do głosowania lub wystąpi zdarzenie nadzwyczajne, - potrzeby zorganizowania drugiej tury wyborów Prezydenta Miasta. 3.2. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie następować po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli faksem lub pocztą elektroniczną (e-mail), w którym określi nakład kart do głosowania objęty prawem opcji. 3.3. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie odbywać się w oparciu o ceny jednostkowe zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 3.4. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia stanowiącego opcję są jednakowe, jak dla zamówienia podstawowego. 3.5. Część przedmiotu zamówienia stanowiąca opcję będzie realizowana w ilościach zgodnych z potrzebami Zamawiającego. 3.6.Zamawiający informuje, że realizacja części zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. 4. Karty do głosowania muszą być zgodne z wytycznymi, wzorami i warunkami technicznymi określonymi w uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 sierpnia 2014 r. wraz z załącznikiem nr 2, nr 6, nr 8, nr 9 do wskazanej powyżej uchwały (zał. nr 8 do SIWZ) oraz uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 18 sierpnia 2014 r. (zał. nr 9 do SIWZ). 5. Terminy wykonania poszczególnych zadań z uwzględnieniem czynności związanych ze składem, drukiem oraz dostarczeniem kart do siedziby Zamawiającego określa harmonogram prac - zał. nr 7 do SIWZ. Terminy określone w harmonogramie są terminami ostatecznymi na realizację poszczególnych prac, których Wykonawca będzie bezwzględnie wymagał. W przypadku nie dotrzymania któregokolwiek z terminów Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną zgodnie z § 7 ust. 4 lit c) umowy. W dniach upływu terminów określanych w harmonogramie Wykonawca będzie informował Zamawiającego o zaawansowaniu wykonania zaplanowanych prac. 5.1. Zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ karty do głosowania przeznaczone do sporządzenia pakietów wyborczych stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym muszą być wykonane i dostarczone do siedziby Zamawiającego do 4 listopada 2014 r., pozostała część nakładu kart dla pierwszej tury głosowania winna być wykonana i dostarczona do siedziby Zamawiającego do 12 listopada 2014 r. (karty te nie mogą się różnić treścią ani w żaden inny sposób od karty do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych). Karty do głosowania w przypadku potrzeby zorganizowania drugiej tury wyborów Prezydenta Miasta muszą być wykonane i dostarczone do siedziby Zamawiającego w przypadku kart do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych stosowanych w głosowaniu korespondencyjnym do 20 listopada 2014 r., pozostała część nakładu kart dla drugiej tury głosowania winna być wykonana i dostarczona do siedziby Zamawiającego do 26 listopada 2014 r. (karty te nie mogą się różnić treścią ani w żaden inny sposób od karty do głosowania przeznaczonych do sporządzenia pakietów wyborczych). 6. Treść kart do głosowania dla pierwszej tury głosowania zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 7. Wprowadza się następujące zasady kontroli druku kart - do bezwzględnego przestrzegania: a) korektę składów kart do głosowania w zakresie zgodności z ustaloną treścią karty i jej wzorem prowadzą dwa niezależnie od siebie działające zespoły wyznaczonych pracowników urzędu miasta, odpowiednio do rodzaju kart do głosowania. b) stwierdzone błędy oba zespoły wzajemnie konfrontują i przekazują Wykonawcy (kierownikowi drukarni), zatrzymując po 1 egz. odbitki każdej karty. Po usunięciu błędów, zespoły dokonują ponownego sprawdzenia kart do głosowania na podstawie materiału wyjściowego, tj. ustalonej treści karty; c) ostatecznej kontroli składu każdej karty do głosowania dokonują wyznaczeni członkowie terytorialnej komisji wyborczej, którzy zezwalają na uruchomienie druku pełnego nakładu karty, wspólnie podpisując kartę do druku. 8. Wydrukowane karty do głosowania należy zapakować w odrębne paczki dla każdego z 67 obwodów głosowania i odpowiadających im okręgów zgodnie ze wskazaną przez Zamawiającego liczbą kart dla każdego z obwodów. Wykonawca winien utworzyć wydzielony zbiór paczek dla wszystkich 67 obwodów w podziale na karty do głosowania na radnych i karty do głosowania na prezydenta. 8.1.Maksymalny ciężar pojedynczej paczki z zapakowanymi kartami nie może przekroczyć 10 kg. 8.2. Oznaczenie paczki dla każdego z 67 obwodów głosowania: KARTY DO GŁOSOWANIA Wybory Rady Miasta Dąbrowa Górnicza Okręg wyborczy nr .... Obwód głosowania nr ... Liczba kart do głosowania - ... Paczka nr ....z .... paczek Podpis pakującego .... i KARTY DO GŁOSOWANIA Wybory Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza Obwód głosowania nr ... Liczba kart do głosowania - ... Paczka nr .... z ...paczek podpis pakującego ... 8.3. Informację o liczbie kart w paczkach i o oznaczeniu poszczególnych paczek Zamawiający dostarczy Wykonawcy nie później niż w dniu rozpoczęcia druku kart. Informacje te zostaną przygotowane w formie wydruku informatycznego, co umożliwi wykonanie etykietek dla poszczególnych paczek. 8.4. Paczki z kartami winny być zapakowane w podwójny pakowy papier i opasane na krzyż plastikową taśmą lub sznurkiem. Paczki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwiają wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (min. usztywnione z dołu i z góry). 8.5. Wykonawca dostarczy wydrukowane i spakowane karty do miejsca odbioru tj. siedziby Zamawiającego (Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21) w dniu wskazanym przez Zamawiającego (wg harmonogramu prac Załącznik nr 7 do SIWZ). 9. Szczególne warunki wykonywania zamówienia: 9.1.Wykonawca obowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu kart do głosowania przed ich utratą bądź zniszczeniem w procesie produkcji, magazynowania i transportu. 9.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu ofertowym dokładny adres drukarni, w której karty będą drukowane oraz dokładny adres miejsca, gdzie karty będą pakowane i magazynowane; 9.3.Wykonawca umożliwi osobom upoważnionym przez Zamawiającego wstęp do drukarni i obserwowanie prac związanych z drukiem, pakowaniem i magazynowaniem kart. 9.4.Na Wykonawcy (w ramach wynagrodzenia) będzie spoczywał obowiązek dostarczania do siedziby Zamawiającego, a także odbierania w siedzibie Zamawiającego, wzorów kart, treści kart, informacji i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania zamówienia. 9.5.Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania i chronienia z należytą starannością wszelkiej nadwyżki wydrukowanych kart do głosowania a także makulatury powstałej w procesie technologicznym druku do czasu uzyskania zgody na zniszczenie przez Zamawiającego. Zobowiązanie to dotyczy również nośników elektronicznych, płyt drukarskich, matryc i innych materiałów mających bezpośrednio wpływ na treść i nakład kart. 9.6.Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać zmiany w treści kart do głosowania wynikłe z uchwał Państwowej Komisji Wyborczej oraz Miejskiej Komisji Wyborczej w Dąbrowie Górniczej. Zmiany te winne być bezwzględnie realizowane przez Wykonawcę do chwili rozpoczęcia fazy druku. 9.7.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dyżuru w drukarni w dniach 15-16 listopad 2014 r., tj. w przeddzień wyborów i w dniu głosowania, w godzinach od 6.00 do 20.00 umożliwiającego ewentualny dodruk kart do głosowania i dostarczenia do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od złożenia zlecenia drogą faksową lub drogą elektroniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach