22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp..mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu infromatycznego w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22600000-6 - tusz 30192113-6 - wkłady drukujące 30124300-7 - bębny do maszyn biurowych 30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu (według opisu przedmiotu zamówienia oraz ilości wskazanych w Formularzu Cenowym –Załącznik nr 6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją: „wadium – Zakup tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu- sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.12.2018”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe ( Załącznik nr 6 do SIWZ ); c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (wymagany gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2023 roku
Dodano: 2023-05-18 - DOSTAWA TONERÓW I BĘBNÓW DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
Dodano: 2023-03-29 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w 2023/2024 (1) oraz dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach (2)
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.4.2022
Dodano: 2022-07-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2020-09-16 - „SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK DLA GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU”
Dodano: 2020-07-03 - Sukcesywna dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco -kopiujących na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2020-03-04 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2020-02-25