Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222346206 , fax. +48226286075
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222346206, fax. +48226286075
REGON: 000001554 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tonerów i pojemników do kserokopiarki Xerox w biurze SSPW na potrzeby studentów PW cz. I oraz tonerów do jednostek SSPW cz. II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup tonerów i pojemników do kserokopiarki Xerox w biurze SSPW na potrzeby studentów PW cz. I oraz tonerów do jednostek SSPW cz. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 Specyfikacja asortymentowo-cenowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. 4. Wypełniony szczegółowymi danymi oraz opisany załącznik nr 4 specyfikacja asortymentowo-cenowy, w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2021-02-26 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
Dodano: 2020-01-24 - Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21