Sąd Okręgowy w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-404 Płock, Plac Narutowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 269 72 19, , fax. 243 603 941
- Data zamieszczenia: 2020-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Płocku
Plac Narutowicza 4
09-404 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 269 72 19, , fax. 243 603 941
REGON: 57065400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, która zabezpieczy potrzeby Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Gostyninie i Sądu Rejonowego w Sierpcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2021-02-26 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21 - Zakup i dostawa tonerów na potrzeby projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI", realizowanego w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży”. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Dodano: 2019-06-12