Powiat Grodziski ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
REGON: 01326910800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy do drukarek, ploterów i kserokopiarek w okresie od 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. Tusze, bębny i tonery nowe, oryginalne wyprodukowane przez producenta drukarki, plotera lub kserokopiarki. Zamawiający żąda dostarczenia tylko nowych, oryginalnych tuszy, bębnów i tonerów wyprodukowanych przez producenta drukarki ze względu na podpisane umowy dzierżawy sprzętu komputerowego jak również gwarancje na sprzęt komputerowy, do siedziby Starostwa w okresie jednego roku od dnia 01.01.2020 po telefonicznym, mailowym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb. Ilości podanych w tabelach tuszy i tonerów mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Podane orientacyjne ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. Ponadto co kwartał należy odebrać i zutylizować zużyte tonery z siedziby Starostwa na koszt dostawcy oraz wystawić kartę przekazania odpadów zgodną z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 1) Ilości tuszy, bębnów i tonerów podanych w Formularzu Cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) może ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania zamawiają- cego (na warunkach wskazanych w umowie). Podane w SIWZ ilości wynikają z analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na koszt Dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przed-miotu dostawy. Koszty te muszą być ujęte w oferowanych cenach jednostkowych. 3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 przesyłanym Dostawcy drogą faksową, mailowa lub telefonicznie. 4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminie: do …. dni roboczych od daty przekazania zlecenia ( maksymalny termin dostawy 3 dni robocze). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. 6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w Formularzu cenowym załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy. 8). Faktury muszą być wystawione za każde zamówienie oddzielnie. 9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu …… dni od daty otrzymania faktu-ry 10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze Dostawcy. 11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 5 do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu towarzyszą nieodłącznie wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Oferent dołączy do oferty: oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są: - produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością ( ISO 9991) i normy środowiskowe ( ISO 14001), - fabrycznie nowe, - nieregenerowane, - ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, - jakość wydruku jest co najmniej taka , jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia, - nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należeć będzie również odbiór zużytych tonerów, bębnów i pojemników na tusze na jego koszt jeden raz na kwartał w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania zużytych tonerów, bębnów i pojemników na tusze Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji producenta wynosi …… lata od daty dostarczenia tonerów, bębnów i pojemników na tusze (od daty odbioru danej partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,0 zł. ( pięć tysięcy zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2021-02-26 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21 - Zakup i dostawa tonerów na potrzeby projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI", realizowanego w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży”. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Dodano: 2019-06-12