Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup szaf metalowych do Urzędu Miejskiego Sulechów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje dostawę szaf metalowych wraz z montażem do Urzędu Miejskiego Sule-chów, w tym: Lp. Nazwa i opis Jedn. miary Ilość 1 szafa metalowa biurowa na akta o wymiarach S-100 cm, G- 43,50cm, W- 198,5cm, cztery półki z regulacją wysokości (kolor do uzgodnienia) szt. 3 2 szafa metalowa biurowa na akta o wymiarach S-120 cm, G- 43,50cm, W- 198,5cm, cztery półki z regulacją wysokości (kolor do uzgodnienia) szt. 4 2. Dostawy należy realizować do godziny 1500, po tej godzinie dostawy mogą być realizowane wy-łącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć razem z ofertą. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2 b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą a. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. b. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
Dodano: 2011-09-27 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
Dodano: 2011-09-08 - Zakup mebli do Urzędu Miejskiego Sulechów
Dodano: 2010-08-23 - DOSTAWA MEBLI w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.
Dodano: 2010-07-09 - Zakup mebli do Urzędu Miejskiego Sulechów
Dodano: 2010-03-08 - Dostawa szaf kartotecznych
Dodano: 2009-11-10 - Zakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2009-10-20