Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia do budynku basenu w Sulechowie - zgodnie z poniższym opisem - w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej: lp nazwa Jedn. miary ilość 1 Lada kasowa - projekt indywidualny - wg projektu (wzór nr 1) kpl 1 2 Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz pro-filowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5? do przodu i 30? do tyłu. Szerokość siedziska minimum 48cm. np. NOWY STYL BOLERO lub równoważne - kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 2 3 Stolik socjalny z 3 krzesłami - 4 kpl - jednej serii producenta, w tym: a) stolik socjalny o wym. blatu ok. 60 x 60 cm, podstawa stołu rama metalowa chromowana -wg wzoru nr 2 szt. 4 b) krzesło, typowe, np. typu Nowy Styl Latte - podstawa krzesła rama metalowa chromowana, siedzisko i oparcie krzesła wykonane z profilowanej sklejki giętej, okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, wymiary krzesła: wys. całkowita ok. 855 mm, wys. siedziska ok. 465 mm, siedzisko 397 mm x 415 mm, krzesła muszą nadawać się do sztaplowania (tj. układania jedno w drugie) - wg wzoru nr 3 szt. 12 4 Szafa ubraniowa pojedyncza, typowa, zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 40 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyt wodoodpornych np. HPL, w kolorze jasno zielonym np. NCS S 0575 - G60Y - do uzgodnienia z Zamawiającym, wyposażenie: półka, drążek na wieszaki, szt. 6 5 Szafa ubraniowa pojedyncza, zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 40 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyt MDF; okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, wyposażenie: półka, drążek na wieszaki, szt. 6 6 Szafa na dokumenty zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 80 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyty MDF; okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zama-wiającym, wewnątrz 4 półki, szt. 2 7 Siedziska tapicerowane typu sofa bez oparć, kolor tapicerki jasnozielony - do uzgodnienia z Zamawiającym; tapicerka do obiektów użyteczności publicznej, kolor stelaża do uzgodnienia z Zamawiającym , wysokość ok. 45 cm, np. typu Pradera, montowane w zestawach model 10 i 20, moduły systemowe lub równoważne - wg wzoru nr 4 - w tym: a) zestaw 150 + 90 cm kpl 4 b) zestaw 150 + 90 + 150 cm kpl 2 2 Dostawy należy realizować wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym. 3 Dostarczone wyposażenie musi spełniać warunki bezpieczeństwa zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 4 Wykonawca zapewni: a) dostarczenie transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem, b) wniesienie i montaż. wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń budynku basenu. 5. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych w budżecie Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania. 6. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach