Przetargi.pl
Remont stacji uzdatniania wody w Lemierzycach, gmina Słońsk

Gmina Słońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 66-436 Słońsk, ul. Sikorskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 7572274 , fax. (095) 7572268
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słońsk
    ul. Sikorskiego 15 15
    66-436 Słońsk, woj. lubuskie
    tel. (095) 7572274, fax. (095) 7572268
    REGON: 21096671100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji uzdatniania wody w Lemierzycach, gmina Słońsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień:45252120-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody.Zamówienie obejmuje budowę dwóch odstojników o średnicy ? 2500 mm wraz instalacjami towarzyszącymi..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 93 8355 0009 0034 9877 2000 0005 Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, a jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiednio po jednej ofercie dla każdej części, zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca nie może dokonywać zmian w treści i formie formularzy zamieszczonych w SIWZ pod rygorem nieważności oferty. W przypadku, gdy informacje wskazane w formularzu nie dotyczą Wykonawcy należy wpisać -nie dotyczy w odpowiednią rubrykę formularza. Oferta, pod rygorem jej nieważności, winna być napisana w języku polskim. Dokumenty w innych językach stanowiące część oferty muszą być przetłumaczone na język polski i tłumaczenie to musi być zamieszczone w ofercie. Oferta musi być napisana czytelnie, na maszynie do pisania, komputerowo lub inną trwałą techniką. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną. Podpis osoby upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska np. będzie uzupełniony pieczątką imienną. Wszystkie wypełnione strony oferty winny być kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do podpisania oferty. Wszelkie zmiany w treści oferty poprawki, przekreślenia, dopiski powinny być podpisane przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do podpisania oferty w sposób wskazany w p.12.1.5. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie zgodnie z rozdz.6, p. 6.1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu - zgodnie z Formularzem Nr 4, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - jeżeli dotyczy. iKopie stosownych uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanych przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4 Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 5 iReferencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach