Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup suportu technicznego dla klastra serwerowego IBM dla Ośrodka Eksplantacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup suportu technicznego dla klastra serwerowego IBM dla Ośrodka Eksplantacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 72.26.00.00-5 – Usługi w zakresie oprogramowania. 4. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania systemu
Dodano: 2024-01-22 - Usługa utrzymania systemu SCW i Panelu Administratora SAWA
Dodano: 2024-01-22 - Aktualizacja oprogramowania FareGoData
Dodano: 2023-09-13 - „Świadczenie usługi opieki serwisowej systemu użytkowanego w szpitalu InterClinic”
Dodano: 2022-10-31 - Umowa licencyjna dotycząca korzystania z oprogramowania w wersji online/offline z linii „Progman”
Dodano: 2022-01-11 - Usługa objęcia nadzorem autorskim systemu InfoMedica/AMMS, serwisu oprogramowania, dzierżawy upgrade-u do wersji AMMS, rozbudowę systemu AMMS/InfoMedica, interfejs komunikacyjny AMMS z systemem TOPSOR wraz z nadzorem autorskim na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2021-01-08 - Serwis licencji z aktualizacją oprogramowania ENVI (do wersji 5.5.x) oraz modułu Envi SARScape Basic with Inteferometry Module and Interferometric Stacking Module (do wersji 5.5.x).
Dodano: 2019-03-18 - Serwis licencji z aktualizacją oprogramowania ENVI (do wersji 5.5.x) oraz modułu Envi SARScape Basic with Inteferometry Module and Interferometric Stacking Module (do wersji 5.5.x).
Dodano: 2019-03-05 - Serwis i wsparcie techniczne portali internetowych Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2018-08-17 - Wdrożenie e-usług w Gminie Olsztynek
Dodano: 2018-04-16