Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip. olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis i wsparcie techniczne portali internetowych Urzędu Miasta Olsztyna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w celu ustalenia warunków udzielania zamówień realizacyjnych obejmujących budowę, rozbudowę lub modyfikację portali (serwisów internetowych) i aplikacji mobilnych Urzędu Miasta Olsztyna wraz z obsługą techniczną tych portali i aplikacji mobilnych. Szczegółowy wykaz portali (serwisów internetowych) i aplikacji mobilnych Urzędu Miasta Olsztyna stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie pn. "Doświadczenie Zespołu Projektantów" - sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ, w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w sprawie zawarcia umowy ramowej i umowy realizacyjnej albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej i umowy realizacyjnej oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania systemu
Dodano: 2024-01-22 - Usługa utrzymania systemu SCW i Panelu Administratora SAWA
Dodano: 2024-01-22 - Aktualizacja oprogramowania FareGoData
Dodano: 2023-09-13 - „Świadczenie usługi opieki serwisowej systemu użytkowanego w szpitalu InterClinic”
Dodano: 2022-10-31 - Umowa licencyjna dotycząca korzystania z oprogramowania w wersji online/offline z linii „Progman”
Dodano: 2022-01-11 - Usługa objęcia nadzorem autorskim systemu InfoMedica/AMMS, serwisu oprogramowania, dzierżawy upgrade-u do wersji AMMS, rozbudowę systemu AMMS/InfoMedica, interfejs komunikacyjny AMMS z systemem TOPSOR wraz z nadzorem autorskim na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2021-01-08 - Serwis licencji z aktualizacją oprogramowania ENVI (do wersji 5.5.x) oraz modułu Envi SARScape Basic with Inteferometry Module and Interferometric Stacking Module (do wersji 5.5.x).
Dodano: 2019-03-18 - Serwis licencji z aktualizacją oprogramowania ENVI (do wersji 5.5.x) oraz modułu Envi SARScape Basic with Inteferometry Module and Interferometric Stacking Module (do wersji 5.5.x).
Dodano: 2019-03-05 - Wdrożenie e-usług w Gminie Olsztynek
Dodano: 2018-04-16 - Zakup suportu technicznego dla klastra serwerowego IBM dla Ośrodka Eksplantacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN.
Dodano: 2018-03-02