Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, Jana Pawła Woronicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225478817 , fax. 225477384
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225478817, fax. 225477384
REGON: 010418973 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sterowników do systemów Avid Pro Tools HDNative w studiach S5 i S14 oraz upgrade sterownika do systemu Avid Pro Tools HDX w studiu S11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sterowników do systemów Avid Pro Tools HDNative w studiach S5 i S14 oraz upgrade sterownika do systemu Avid Pro Tools HDX w studiu S11modernizacja systemu zarządzania w wozie transmisyjnym HD 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jednocześnie zał. nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. każdy z Wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia 2.razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na 2 salach rozpraw w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pokojach przesłuchań Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2022-10-25 - dostawa systemu audio-video do monitorowania i nagrywania sesji symulacyjnych wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż sprzętu dla studia nagraniowego.
Dodano: 2020-11-25 - Modernizacja oraz wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 7 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Warszawie z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OI/23/20
Dodano: 2020-10-07