Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności" 127
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 440 42 12
- Data zamieszczenia: 2022-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 440 42 12
REGON: 000324694 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.so.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pokojach przesłuchań Sądu Okręgowego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pomieszczeniach budynku przy ul. Skierniewickiej 21 w Warszawie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pomieszczeniach II OZSS znajdujących się w budynku przy ul. Inflanckiej 4C w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w zakresie części I i II, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, dla każdej z części, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku, każde o wartości minimalnej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, każde wykonane lub wykonywane na podstawie jednej umowy oraz potwierdzi, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.W przypadku dostaw ciągłych, które nie zostały zakończone Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie ich w ww. wartości na dzień składania ofert.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie (w zakresie cz. I i II), z tym że w sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować dostawę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające warunkowi udziału w postępowaniu, zaś łącznie muszą wykazać, że zrealizowali co najmniej 2 (dwa) takie zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na 2 salach rozpraw w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-04-14 - dostawa systemu audio-video do monitorowania i nagrywania sesji symulacyjnych wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż sprzętu dla studia nagraniowego.
Dodano: 2020-11-25 - Modernizacja oraz wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 7 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Warszawie z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OI/23/20
Dodano: 2020-10-07 - Modernizacja 2 (dwóch) sal rozpraw sądowych poprzez dostawę nowych urządzeń i wdrożenie aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury zakupionej w 2011 r. w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce
Dodano: 2020-09-29