KOMENDA STOŁECZNA POLICJI ogłasza przetarg
- Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
ul. Nowolipie 2
00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012126482 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego, zwanego dalej „asortymentem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 i 3 do Zaproszenia do negocjacji.2. Termin wykonania zamówienia: 45 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.3. Miejsce wykonania zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim, ul. Łupińskiego 42, 05-300 Mińsk Mazowiecki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na 2 salach rozpraw w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pokojach przesłuchań Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2022-10-25 - dostawa systemu audio-video do monitorowania i nagrywania sesji symulacyjnych wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż sprzętu dla studia nagraniowego.
Dodano: 2020-11-25 - Modernizacja oraz wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 7 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Warszawie z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OI/23/20
Dodano: 2020-10-07 - Modernizacja 2 (dwóch) sal rozpraw sądowych poprzez dostawę nowych urządzeń i wdrożenie aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury zakupionej w 2011 r. w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce
Dodano: 2020-09-29