Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48552482001, , fax. +48552483180
REGON: 00052444700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia do wyremontowanych wnętrz parteru z antresolą zabytkowego budynku starego ratusza na działce nr 126 w Pasłęku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia (meble, urządzenia AGD oraz sprzęt teleinformatyczny) do wyremontowanych wnętrz parteru z antresolą zabytkowego ratusza w miejscowości Pasłęk, ul. Chrobrego 7 (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie). 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 9 – "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych", Działania 9.2 - "Infrastruktura socjalna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach realizacji projektu pod nazwą „Pasłęckie Centrum Integracyjne”. 3. Budynek ratusza w Pasłęku jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 10 października 1956 r. nr rej. A-176. Wszystkie planowane prace prowadzone będą zgodnie z Pozwoleniem nr 398/2017 z dnia 19.06.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie – Delegatury w Elblągu, ważnym do dnia 31.12.2018 r. 4. Zakres zadania obejmuje dostawę, montaż i wstępną konfigurację niżej wymienionego wyposażenia: 1) mebli biurowych; 2) mebli kuchennych na wymiar; 3) wyposażenia AGD; 4) sprzętu RTV; 5) sprzętu teleinformatycznego; 6) systemu telewizji przemysłowej; 7) systemu sygnalizacji napadu i włamania. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium umieszczono w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacji Wykonawcy , że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych wraz z urządzeniami AGD do Nadleśnictwa Nowe Ramuki
Dodano: 2023-06-21 - Doposażenie liceów ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Bartoszycki w infrastrukturę poprawiającą nauczanie ICT i języków obcych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa i montaż pulpitu dyspozytorskiego, systemowych regałów przesuwnych, witryn stojących, zabudowy meblowej z przesuwnymi panelami, krzeseł konferencyjnych oraz foteli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych – postępowanie nr 77/D
Dodano: 2022-09-02 - "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stare Jabłonki"
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa nowych mebli biurowych i krzeseł do Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
Dodano: 2021-03-05 - Dostawa nowych mebli biurowych, krzeseł, ławek, specjalistycznych stołów laboratoryjnych i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-01-28