Przetargi.pl
Zakup sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego wraz z dostawą, montażem i z jego uruchomieniem oraz sprawowanie serwisu gwarancyjnego przez okres 5 lat.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2262550
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    Rynek 19 19
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 2262550
    REGON: 00100401700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego wraz z dostawą, montażem i z jego uruchomieniem oraz sprawowanie serwisu gwarancyjnego przez okres 5 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego wraz z montażem i z jego uruchomieniem oraz sprawowanie serwisu gwarancyjnego przez okres 5 lat. Sprzęt projekcyjny powinien posiadać wymienione poniżej parametry techniczne i użytkowe: projektor 35 mm z latarnią poziomą do 2 000 W z lustrem zimnym Balzersa i filtrem cieplnym, uchwyt rewolwerowy manualny na 3 obiektywy, rolki prowadzące taśmę, odczyt rewersyjny SR w świetle czerwonym, zwijacze na 2000 m (1 szt.); prostownik elektroniczny do lamp ksenonowych do 2 KW (1 szt.); obiektywy wysokiej klasy do 3 formatów 1:2,35 i 1:1,85 (120 mm z nasadką anamorfotyczną oraz 75 mm) (2 szt.); lampa ksenonowa pozioma mocy XBO 1600 W HS OFR OSRAM lub równoważne (1 szt.); podajnik talerzowy (platter), 3 talerze o pojemności 5600 m taśmy, mechanizm wyciągający taśmy bezdotykowy (1 szt.); stolik montażowy, przewijarka do szpul 2000 m współpracująca z platterem (1 szt.); szpula metalowa 2000 m (4 szt.); sklejarka filmowa 35 mm (1 szt.); okienko projekcyjne 900 x 400 mm ze szkłem super-białym z warstwą przeciwodblaskową (1 szt.); zestaw bezpieczeństwa do wymiany lamp ksenonowych: kamizelka, maska, rękawice (1 szt.); Sprzęt dźwiękowy powinien posiadać wymienione poniżej parametry techniczne i użytkowe: szafa aparaturowa metalowa rack 19, okablowana, z panelem zasilającym i monitorem kontrolno-pomiarowym (1 szt.); profesjonalny procesor kinowy dźwięku analogowego (1 szt.); kolumna kinowa zaekranowa, trójdrożna, pasmo przenoszenia 30 Hz-20 kHz (-10dB), propagacja 90° x 40°, zwrotnica bierna 1800 Hz + zewn. biamplifikacja 380 Hz, głębokość kolumny max 48 cm (2 szt.); wzmacniacz mocy 2 x 400 W/4 ohm, zniekształcenia THD < 0,1 %, dynamika > 100 dB (2 szt.); zwrotnica głośnikowa aktywna do biamplifikacji kanałów zaekranowych (2 szt.); okablowanie głośnikowe (1 szt.); Zespół ekranowy powinien posiadać wymienione poniżej parametry techniczne i użytkowe: rama ekranowa stalowa, konstrukcja tradycyjna, malowana na kolor czarny mat, podesty pod głośniki, uchwyty do obudowy ekranu (1 szt.); wysokiej klasy materiał perforowany, matowy, brzegi zaoczkowane o wymiarach 7,40 m x 3,40 m (1 szt.); maskowanie stałe z czarnego aksamitu z zabezpieczeniem ogniowym (1 szt.); kurtyna o wymiarach ok. 5 m x 10 m z aksamitu z zabezpieczeniem ogniowym (kolor do uzgodnienia) (1 szt.); zasłona drzwi wejściowych o wymiarach 2,30 m x 5 m z torem jezdnym z materiału jak kurtyna (1 szt.). Wszystkie elementy dostawy powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny spełniać wymagania jakościowe, prawne oraz bezpieczeństwa odnośnie tego sprzętu. Urządzenia powinny posiadać certyfikat CE. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mikołowie na własny koszt i ryzyko oraz do zamontowania zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Adres Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mikołowie zostanie wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu gwarancję na okres 5 lat od daty protokolarnego odbioru wykonanej instalacji sprzętu projekcyjnego, dźwiękowego i zespołu ekranowego. Wykonawca zobowiąże się do świadczenia serwisu gwarancyjnego na miejscu montażu systemu. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 24 godzin od faktu zgłoszenia. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia awarii w terminie 7 dni od zgłoszenia. W przypadku konieczności wymiany sprzętu, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie standardowych projekcji kinowych. Najpóźniej w dniu dostawy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi urządzeń będących przedmiotem dostawy. Instrukcje powinny być sporządzone w języku polskim. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające parametry techniczne i zgodność sprzętu z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Karty katalogowe powinny być sporządzone w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia oraz do uruchomienia sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego. Wszystkie elementy powinny być kompatybilne i powinny współdziałać ze sobą przy wykonywaniu projekcji kinowych. Wykonawca udzieli szkolenia odnośnie prawidłowego funkcjonowania sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia szkolenia oraz materiałów szkoleniowych dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiąże się do wykonania dokumentacji powykonawczej sprzętu projekcyjnego, sprzętu dźwiękowego i zespołu ekranowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. Ustawy; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy składają oświadczenia wyłącznie w formie oryginału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach